grifonul_alb Postat Aprilie 2, 2021 Partajează Postat Aprilie 2, 2021 Try this documentation https://onedrive.live.com/?cid=547FE296ECFD561F&id=547FE296ECFD561F!4359&parId=547FE296ECFD561F!164&o=OneUp Link spre comentariu
ndc74 Postat Aprilie 1 Partajează Postat Aprilie 1 Salutare, sunt interesat de un strung Kart E3N01. Posesorii unui astfel de strung imi pot da un feed-back vis a vis de acest strung (hibe, dezavantaje, probleme, puncte forte etc)? Am descarcat manualul pentru el, dar din pacate e in maghiara si nu ma descurc. Are cumva cineva si documentatie intr-o limba mai accesibila? Eu imi doresc un strung care sa aibe cat mai multe tipuri de filete, caci deseori ma lovesc de filete speciale pe care nu le pot face. La acest capitol cum sta acest strung cu diversitatea de pasi atat pentru metric cat si TPI? Cam care ar fi lipsurile majore de pasi, caci nu cred sa existe un strung clasic care sa aibe toti pasii posibili. Studiind pe pozele cu tabelele de filete si avansuri ale acestui strung de pe net (care din pacate nu au o calitate grozava) am vazut ca in tabele nu exista pasi TPI pt filete gaz sau englezesti (in ganguri/toll). Nu se pot face astfel de filete sau ele sunt convertite in mm si trebuie facuta conversia TPI la mm? Din experienta utilizatorilor acestui strung, in utilizarea de zi cu zi pentru filete este nevoie de schimbarea frecventa a rotilor de schimb, caci am vazut ca are un set complet de roti de schimb? La multe strunguri serioase rotile le schimbi doar daca vrei sa treci din pasi metric in pasi TPI, sau modul, dar pt toti pasii metric ai doar o configuratie de roti. La strungurile de banc stai si schimbi la roti in disperare. Asta unde se plaseaza intre cele 2 categorii? Partea asta cu schimbarea rotilor mie personal mi se pare foarte nesuferita. Va multumesc anticipat Link spre comentariu
draku Postat Aprilie 1 Partajează Postat Aprilie 1 Sa ai in vedere ca are avansul caruciorului in dreapta si avansul transversal in stanga.... O configuratie diferita de multe strunguri mai comune si care poate fi vazuta ca un "dezavantaj" in unele cazuri... Link spre comentariu
ndc74 Postat Aprilie 3 Partajează Postat Aprilie 3 Multumesc de informatie. Nu stiam acest detaliu, dar sper sa nu ma deranjeze prea tare dat fiindca eu am folosit pana acum doar un strung de banc care are doar avans longitudinal. Cu pasii pentru filetele pt gaz/whitworth nu sunt inca lamurit. Link spre comentariu
ndc74 Postat Aprilie 25 Partajează Postat Aprilie 25 M-am lamurit si cu filetele. Strungul poate face multi pasi de filet atat in toli cat si in mm, doar ca e nevoie frecvent de schimbarea rotilor de schimb pentru pasi diferiti. Mai ramane doar manualul tehnic pe care l-am descarcat de pe net in maghiara, dar din pacate nu inteleg mare lucru. Chiar nu are nimeni dintre posesorii acestui strung manualul in romana sau o limba de circulatie internationala? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 25 Partajează Postat Aprilie 25 https://passion-usinages.forumgratuit.org/t5013-kart-karat-e1n-e2n-e3n Sa nu fie tot in maghiara... Puteti traduce destul de usor Link spre comentariu
ndc74 Postat Aprilie 26 Partajează Postat Aprilie 26 Va multumesc, dar tot de acolo am descarcat si eu manualul, dar din pacate e in maghiara. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum