Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Concursuri electronica

nimeni_altci

Postări Recomandate

Salut,Nu stiu daca am postat unde trebuie, iar daca am postat gresit rog un moderator sa imi mute topical. Vreau sa va rog sa imi spuneti cateva concursuri de electronica. Sunt student anul 1 la electronica si am o oarecare experienta privind electronica practica. Sunt interest de concursuri gen Robochallenge sau Infomatrix. Daca stiti unul, va rog sa imi comunicati.Multumesc.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• nimeni_altci

2

• Vlad Mihai

2

• Toni Marginean

1

Toni Marginean

Astea nu-s concursuri de electronica ci de jocuri! Un concurs de electronica, la nivelul pur de incepatori unde ati postat, ar fi: "Hai sa recunoastem componentele electronice dintr-un montaj" Ar fi util pentru oricare viitor posibil absolvent de electronica. :da Spun acest lucru efectiv din testele la care am supus mai multi "ingineri electronisti".

Link spre comentariu

Salut, sunt concursuri de electronica dar nu prea poti merge singur, si majoritatea concursurilor imbina soft+hard. Enumer cateva:

-Electromobility 3 organizat de Continental automotive Iasi-http://me.utm.md//files/Materials/Continental/CAR_IASI_Student_Competition_ElectroMobility3_2014_regulament.pdf un concurs foarte bun si foarte interesant, iti trebuie echipa de 3-4 oameni buni, din care 2 trebuie sa fie softisti buni.

-Microcontrolele IASI este in mai si presupune sa vii cu un proiect realizat in anul curent care sa contina un microcontroler, am fost si eu si am luat un premiu special de la un sponsor

-Tehnici de interconectare in Electronica- daca stii sa faci cablaje profi in programe gen Altium Designer poti participa aici primesti diploma de atestare in pcb design, ceva bani daca te clasezi in primii 10-13.