allez Postat Octombrie 29, 2013 Partajează Postat Octombrie 29, 2013 Salutare tuturor.... Sunt amator... as dorii sa pot incarca niste acumulatori de la un panou solar Panoul solar are 0.5 V si 170mA in soare Am realizat un joule thief care functioneaza la 0.60~0.70Vcc As putea face un Joule Thief 0.4V chiar 0.3V pentru cand este umbra ? Binenteles daca se poate face asa ceva la o tensiune asa mica Imi puteti recomanda eventual o schema ? pentru a putea incarca acumulatorii am nevoie de 4V eu am folosit 2n3055 este bun ? mai am pe acasa si BD 237 Robeert: reeditat titlu. Link spre comentariu
Marian Postat Octombrie 29, 2013 Partajează Postat Octombrie 29, 2013 Jonctiunea baza-emitor a unui bipolar are nevoie de cca 0,6V pentru polarizare, acuma tu ce spui, merge la 0,3V? Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 29, 2013 Partajează Postat Octombrie 29, 2013 Ar trebui să meargă, dacă foloseşti tranzistori cu germaniu. Asta dacă mai găseşti pe undeva. Link spre comentariu
allez Postat Octombrie 29, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 29, 2013 Da .... se pare ca nu am nici o sansa :( Link spre comentariu
ratza Postat Octombrie 29, 2013 Partajează Postat Octombrie 29, 2013 Pune două panouri în serie, nu poţi? Link spre comentariu
ROBEERT Postat Octombrie 29, 2013 Partajează Postat Octombrie 29, 2013 Rog pe viitor sa puneti un titlu fara " Ajutor ". Acum vi l-am modificat. Data viitoare inchid topicul. Multumesc pentru intelegere. Link spre comentariu