Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Transformator toroidal pe amplificator mono pentru subwoofer

Vizitator multipantofi

Postări Recomandate

Vizitator multipantofi

Salut a un subwoofer de casa yamaha sw-216, finalul este stk404-070. Vreau sa ii schimb sursa de alimentare cu una mai puternica respectiv un toroidal 2x24v 300va de la petra.

Sunt incepator si se nasc foarte multe intrebari incapul meu.

1. Din sursa veche pleaca 3 cabluri 2 rosii unul negru(masa), din toroidal pleaca 4 cabluri toate albe doua dintre ele au o banda izolatoare rosie lipita pe ele. Cum fac legaturile?

2. daca montez toroidalul in interiorul cutiei jos este ok? o sa imi dea bruiaje?

3. Mai trebuie si altceva schimbat in afara de sursa de alimentare pentru a storce mai mult putere din aceasta configuratie? Mentionez ca acum am conform producatorului 45w.

Astept sfaturi :freaza:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Dr.L

6

• spinach

3

• andreivlad1999

1

• modoran

1

Top autori în acest subiect

Nu cred ca vei rezolva ceva inlocuind transformatorul. Dupa datasheet integratul tau nu poate mai mult de 60W cu 10% distorsiuni. Intre 60W si 70W nu vei sesiza o diferenta reala.In opinia mea arunci banii pe traful toroidal degeaba.

Link spre comentariu
Vizitator multipantofi

Nu cred ca vei rezolva ceva inlocuind transformatorul. Dupa datasheet integratul tau nu poate mai mult de 60W cu 10% distorsiuni. Intre 60W si 70W nu vei sesiza o diferenta reala.In opinia mea arunci banii pe traful toroidal degeaba.