mihaighe Postat Octombrie 22, 2013 Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Un prieten m-a roaga sa-l ajut sa repare un generator cu motor diesel la care este defecta partea de generator in sensul ca nu scoate nimic si a fost umblat in el.Atasez niste poze poate ma poate ajuta cineva cu o schema sau cu sfaturi.In generatorul propriuzis nu cred ca este umblat doar in partea electrica. Link spre comentariu
mihaighe Postat Octombrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Restul de poze. Link spre comentariu
mihaighe Postat Octombrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Ultima poza si gata. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 22, 2013 Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Pare excitatie cu condensatori. Nu`i acelasi lucru da seamana: http://www.genset.co.uk/downloads/welde ... 002005.pdf Asta e generator de sudura . Al tau daca e gen de 230/400Ac vezi sa nu aiba rotorul bobinat si ceva diode pe acolo defecte. Grig Link spre comentariu
mihaighe Postat Octombrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2013 Al tau daca e gen de 230/400Ac vezi sa nu aiba rotorul bobinat si ceva diode pe acolo defecte.GrigNu am putut sa vad rotorul ,este posibil sa aiba diode inauntru? ca afara nu are decat una singura (gen RA ca la alternatoare).Dupa ce m-am uitat pe schema de comanda din pdf pare ca este la fel numai ca motorul la mine este diesel.Din ce inteleg excitatia se face cu condensatori(e posibil sa mai fie ceva diode si in generator?). Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Octombrie 23, 2013 Partajează Postat Octombrie 23, 2013 Daca ai rotorul bobinat atunci ai si ceva diode pe acolo. Ca sursa de inspiratie ia de pe Rotek pdf de la un gen. fara AVR , alea de putere mica. Avind insa atitia condensatori probabil este cu rotor cu colivie. E fix ca un motor . Pare a fi un gen trifazic cu 3 seturi de condensatori . Astea pornesc pe magnetizarea remanenta a rotorului . @gcom61 a descris pe aici pe undeva un gen facut cu un motor trifazic incarcat cu condensatori . Daca totul e bun , condensatori , infasurari ..... si este cu rotor colivie incearca s-l exciti pe infasurarea de 230Vac. De preferat cu un trafo separtor da`i 100-200 Vac dar in serie cu 2 becuri de 230Vac de vre`o 100w. Asta cu seria de becuri e absolut necesara! Grig Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum