oldskull Postat Aprilie 14, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2014 Pentru cei mai putin familiarizati cu istoria marcii si modelului implicit, o fotografie cu exemplarul care a fost masina oficiala a Presedintelui Frantei la acea data, Francois Mitterand. Renault 25 Limousine blindat (vedeti rama parbrizului). Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 16, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 16, 2014 Fiind constient ca protectiile si 'fluturii' bornelor 'tip robinet' ARELCO sunt din plastic, deci se pot rupe oricand, am obtinut, dupa indelungi cautari 2 complete, de rezerva. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 17, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 17, 2014 De cand am intrat in posesia masinii mi-am dorit un set de fete de usi tapitate cu piele maron in partea superioara, alcantara si ornamente din ulm, originale specifice echiparii Baccara. Dupa ani buni de cautari am avut sansa sa obtin un set impecabil complet. Iata-le pe cele din fata cu toate accesoriile lor. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 17, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 17, 2014 Imediat cum am vazut imaginea schimbatorului de viteze specific echiparii Baccara, in catalogul publicitar al modelului, mi-am propus sa obtin un maner din ulm identic cu cel din fotografie si o husa din piele maron, tot originala.Timpul a trecut, cautarile nu s-au oprit si intr-o buna zi norocul mi-a suras. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 17, 2014 Partajează Postat Aprilie 17, 2014 Ce frumusete de tapiterie interioara,ma faci sa imi aduc aminte de Roverul V8 care l-am avut,aceeasi culoarea avea interiorul.Nu-l vindeam dar la cei 3500 cm3 care ii avea pe 8 pistoane si doua carburatorea,"manca " o galeata si o vadra la 100 de km cum se spune in termen popular.Ma cunosteau toti din oras pe la statiile peco,mai faceau si misto de mine,ziceau:-Feriti ca vine ala ca herghelia de pistoane sa alimenteze ...si mai am un prieten care s-a stabilit in Spania de vreo 7 ani,el cand vedea capota la masina cat era de mare il auzeai:-Bai sa fiu al dracu daca nu faci un botez pe capota ta . Ale tineretii valuri... Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 18, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Interioarele din piele maron, crem si alba sunt preferatele mele. Daca sunt ale unui model din anii '80-'90 e perfect! A-propos de ale tineretii valuri masina mea de vis este un Renault 25 V6 Turbo Baccara. Ca cele din fotografiile atasate. ...cu celebrul PRV (Peugeot Renault Volvo) de 2458cmc, dezvoltand 205CP stock, montat si pe Renault Alpine GTA. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 18, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Fetele de usi de la portierele spate cu cotierele si spatiile de depozitare de sub ele. :)Pe fiecare ornament din ulm, de la portierele din spate, era aplicata o banda velcro ('arici') de la niste foste 'jaluzele' (perdelute).Cum am intrat in posesia lor am indepartat banda velcro de pe ornamente si le-am curatat pentru a reveni la originalitate. Voi posta curand fotografii cu fetele de usi si toate accesoriile lor asa cum arata acum dupa curatare si tratarea pielii. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 18, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Avand deja piesele (accesoriile) din interior pe care le-am dorit (set fete de usi cu piele maron si ornamente din ulm si maner de schimbator de viteze din ulm & husa schimbatorului din piele maron) am mai dorit un volan imbrcat in lemn, fabricat in Italia, specific anilor '90 (ca design). :daL-am gasit pe acesta, tocmai in Italia, dar capacul central e dintr-o esenta mai inchisa la culoare ca volanul Asa ca l-am luat pe acesta pentru capac Volanul aratand in final asa:apoi, pentru ca personalizarea sa fie completa am cautat pana am gasit un buton de claxon cu emblema Renault specifica perioadei (1972-1992): si pentru a putea monta volanul in masina am avut nevoie de un butuc pentru acest model auto (cu dintii de soarece ca ai coloanei de volan).In final am reusit si acest mic proiect de personalizare a interiorului. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 18, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Pasiunea pentru acest model s-a extins la un moment dat si la brelocurile cu emblema Renault pe care o regasim pe capota modelelor produse in anii '70-'90. Asa ca am inceput sa le caut.In cativa ani am ajuns la o mica colectie. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 18, 2014 Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Frumoasa colectie,chiar impresionanta as spune.Pacat ca asemenea lucruri la noi in tara nu sunt apreciate,pe cand in alte tari ar face bani grei. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 18, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 18, 2014 Multumesc! :)Dupa cum ati observat si mentionat deja, in Romania prea putini sunt cei care apreciaza asa ceva.Insa nu ma deranjeaza si nici nu consider aceasta realitate un impediment intrucat ele constituie obiectele pasiunii mele si nu ale celor din jur. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 19, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 19, 2014 Imbunatatirile aduse interiorului nu puteau fi complete fara un maner de frana de mana imbracat in piele maron. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 21, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 21, 2014 Al doilea 25, care e expus pe bordul primului. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum