oldskull Postat Aprilie 7, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Din cate cunosc, becurile cu difuzoare galbene au fost utilizate (montate la masinile franceze) incepand din anii '60 pana la inceputul anilor '90. Lumina galbena (data de aceste difuzoare montate pe becuri) avantaja pe timp de ceata (pana sa apara Xenonul OEM).---Renault 16, unul din modelele preferate ale mele, din hexagon. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 11, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 11, 2014 La un moment dat, a fost necesara inlocuirea amortizoarelor fata.Cum arcurile sunt conice (nu cilindrice) si nu am avut presa 'dedicata' (proiectata special pentru suspensia fata de la Renault 25) fiind una singura in tara, in Cluj, la reprezentanta Renault si nu am dorit sa merg pana acolo pentru a schimba 2 amortizoare, am decis cautarea si gasirea unei solutii cu ce aveam la indemana ca scule.Asa ca, pornind de la masuratorile facute de mine, am gasit ca unica varianta, de compromis, pentru comprimarea arcurilor fata, ca apoi sa pot demonta amortizoarele de pe masina, presa de arcuri fata pentru Renault 12 & Dacia 1300. Am obtinut una solida si confectionat o piesa pentru a o putea utiliza la Renault 25 (sa pot comprima si arcuri conice cu ea). Iata rezultatul, in fotografiile de mai jos. :)In prima este presa pentru arcuri cilindrice (pentru cele de Renault 12 si Dacia 1300 - fata).In a doua se poate vedea piesa confectionata de mine. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 12, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 12, 2014 Masina nu a venit, din fabrica, cu covorase. Asa ca in 2007 am cumparat un set de velur gri 'sobolan' croite dupa cele originale din Olanda.Din 2004 mi-am dorit si am cautat un set original, mocheta maron bordurate cu piele maron, care sa se asorteze cu interiorul masinii.In 2011 am avut sansa de a gasi un set impecabil in Franta.Iata unul din cele gri sobolan:Si cele maron: Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 12, 2014 Partajează Postat Aprilie 12, 2014 Pfffff......mi-ai adus aminte de presa de arcuri,sa te fereasca Dumnezeu sa schimbi arcurile pe fata la vreun Renault 18 deoarece cred ca au peste 50 cm cand le decomprimi si nu ajung bratele presei Am patit-o cu foarte multi ani in urma cand a venit cineva cu prima spira la arc rupta si cand l-am decomprimat ,am crezut ca nu se mai termina . Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 12, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 12, 2014 N-am stiut aceasta caracteristica a arcurilor fata de la Renault 18.Insa mi-ar place sa conduc (macar) un 18 Turbo.Foarte rare in prezent.Mi-au placut dpdv al designului caroseriei.Am avut ocazia sa merg cu unul benzinar, aspirat, care nu mai era intr-o stare foarte buna, dar m-au impresionat placut scaunele (fotoliile mai bine spus).Moi si confortabile, parca te afundai in ele. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 12, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 12, 2014 O fotografie de la intalnirea 'Renault 25 Fan' (cu un amic pasionat al modelului atunci).2009. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 12, 2014 Partajează Postat Aprilie 12, 2014 As intui care este masina ta fara ca sa citesc topicul Bate la ochii de la 1 km si cand vad masinile tale imi amintesc de perioada armatei cum sclipeau bocancii dimineata la raport. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 13, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2014 Apreciez complimentul. Multumesc!O alta fotografie, de aceasta data din 2013. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 13, 2014 Partajează Postat Aprilie 13, 2014 Buna ziua,Ai coletat-o?O trimiti undeva prin colet ca sa nu se murdareasca anvelopele? M-ai terminat definitiv,vad ca si ambalajul coletului este de la firma respectiva. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 13, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2014 Fiind obiectul pasiunii mele auto, masina preferata, cu care am crescut si pe care mi-am dorit-o timp de multi ani si am intrat in posesia ei de abia in 2004, la care am lucrat timp de 10 ani pentru a o aduce in starea in care a fost cand a iesit pe poarta uzinei din Sandouville (Franta) am grija de ea 'ca de ochii din cap' (chiar mai bine). E acoperita de 2 huse: - prima textila, visinie, accesoriu original Renault Boutique si a doua impermeabila cu logo-ul Vasarely (emblema utilizata de Renault intre 1972 si 1992). ;) Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 13, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2014 Profilul anvelopelor cu care a venit masina echipata din fabrica, mixte, Michelin MXV 195 65 R 15 91H, fabricate in Franta. :)In prezent doar roata de rezerva mai are o asemenea anvelopa. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 13, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 13, 2014 Cateva articole creeate, la comanda, dupa ideea mea (grafica) Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 14, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2014 Dat fiind faptul ca masina a petrecut cea mai mare parte a timpului in garaj (incalzit) ruland doar ocazional (primavara si vara) garniturile pompei de frana originale (cu care a venit din fabrica) au cedat in 2001.In 2005, la preluare, am inlocuit-o cu una aftermarket noua (produsa in Italia), intrucat doream masina 100% functionala cat mai repede.In timp, am obtinut un kit de reparatie pt pompa de frana, produs de SEINSA Autofren (Spania) si acum am decis sa o reconditionez.Asa arata dupa o sumara curatare la peria de sarma.Intentionez sa o demontez complet, sa las corpul in Feruginol si apoi sa inlocuiesc garniturile de cauciuc (toate) si stifturile.La final va fi vopsita.Daca aveti sfaturi referitoare la repararea pompelor de frana le astept cu cea mai mare placere. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 14, 2014 Partajează Postat Aprilie 14, 2014 Buna ziua, In momentul introducerii pistonaselor in pompa,trebuie sa fie unse neaparat garniturile cu lichid iar introducerea nu se face decat prin rasucire,evita sa impingi direct deoarece poate intoarce sau ciupi gulerul unei garnituri. Pompa se probeaza la banc punand lichid in pahar si daca totul este ok trebuie sa inceapa sa pice usor pe la fiecare orificiu de conducta in parte,la vreo 10 minute max. dupa turnarea lichidului,fara s-o actionezi tu. Daca nu incepe sa pice inseamna ca are probleme la ceva canalizatii din pistonase,care nu au fost desfundate cu acul de cusut cum trebuie. Aerisirea se face incepand de la conductele pompei si apoi la roti. Folosesti lichid DOT 4 sau chiar 5 daca gasesti si atentie mare ca lichidul de frana ataca vopseau de pe caroserie in timp iar din acest motiv,dupa terminarea franelor,te pui cu un furtun cu presiune de apa pe toate suprafetele pe care a curs lichid. Nu curata cu benzina sau alte minuni ca se face "o clisa" de care nu mai scapi,apa si atat. Ai noroc ca nu pot eu veni peste tine la Brasov. Spor la treaba. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 14, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 14, 2014 Multumesc mult pentru precizari si sfaturi!Asa voi proceda.Toate cele bune! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum