oldskull Postat Octombrie 31, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Prin bunavointa unui pasionat al modelului am acum o combina Philips de rezerva. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 3, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 3, 2013 Avand deja combina, codul (multumita lui doru700) imi mai trebuia doar cablajul original pentru a o putea proba. Gratie unui alt pasionat Renault il am acum. DIN si ISO. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 8, 2013 Sonda de motorina de rezerva. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 9, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 9, 2013 Suportul pentru al doilea set de roti. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 12, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 12, 2013 Al doilea set de roti fiind 4 BBS RZ reconditionate de mine personal. :)Imediat dupa achizitionare, 2007, am alezat gaura de centrare la CNC, aducand-o la dimensiunea celor originale de Renault 25 ("GALAXY") pentru montare pe orice model Renault care are diametrul exterior al butucului de 61mm.Apoi au urmat roluirea, sablarea si vopsirea (lichida-> la pistol), montarea anvelopelor, umflarea cu azot si echilibrarea cu plumbi auto adezivi pe interiorul jantei. ;)Intrucat imi doream de mult timp un set de jante BBS originale (exista si replici!) am cautat pana am gasit si cateva accesorii originale, din stoc pentru ele:- capacele rotunde cu logo-ul BBS 3D cromat;- capacele rotunde cu logo-ul Vasarely (Renault utilizat intre 1972-1992) cromat;- capace pentru valve din dural gravate cu logo-ul BBS.Iata rezultatul. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Ultima achizitie. :)Combina Philips 4x20W cu radio, casetofon, egalizator, Dolby B si C provenind de la un Renault 25 Phase 1.100% functionala! Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 26, 2013 Cu toate ca nu am mai postat nimic aici de ceva vreme, nu am uitat de preferata mea. :)Zilele trecute am scufundat in Evipass (Deruginol) timp de 24 de ore distantierii de la amortizoarele fata care aveau cateva mici urme de rugina.Dupa ce i-a curatat pana la luciul metalic au urmat o clatire, degresare si apoi 2 straturi de primer.Asa arata acum. Vor urma vopsirea (auriu metalizat) pentru a fi cat mai asemanatori cu originalii (cadmiati) si apoi lacul transparent pentru un luciu de durata. Link spre comentariu
oldskull Postat Februarie 9, 2014 Autor Partajează Postat Februarie 9, 2014 Bavetele fata dupa personalizare (aplicarea emblemelor). Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 3, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Pentru a 'resuscita' putin acest topic atasez una din cele mai reusite fotografii cu 25-ul, dupa parerea mea (sau cel putin cea care imi place mie cel mai mult). Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 3, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Intrucat la momentul inceperii 'intineririi' 25-ului nu aveam camera foto digitala si imediat dupa achizitionarea ei nu am facut fotografii fiecarei operatiuni efectuare & piese cumparate nu am multe fotografii cu ceea ce s-a facut in ultimii 10 ani. Doar din 2009 am inceput fotografierea, in parte a ceea ce am cumparat si facut. De cand am intrat in posesia masinii (2004) si a catalogului gamei (RENAULT 25) am visat si dorit un set de bandouri pentru aripile fata si portiere (toate 4) noi mai ales ca cele cu care a venit masina din fabrica aveau unele mici zgarieturi si erau usor degradate (dezlipite) datorita trecerii timpului (e 'buba' lor). La un moment dat am avut sansa de a gasi un set nou.Am profitat de ocazie, le-am cumparat si montat la scurt timp. Iata cum arata acum. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 7, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2014 3 din ultimele fotografii facute (cele mai recente). Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Faruri galbene? Cred ca doar la francezi a fost moda pe scara larga.Admir ideea de a restaura, dar unele aspecte nu merita restaurate dpmdv. Nici un lucru nu e perfect, deci s-ar putea aduce un mic aport personal, ca si o semnatura a autorului.Evident nu ma refer aici la "senoane", spoilere de prost gust sau alte tampenii demne de un "tuner" de clasa a 12-a, dar galbenul acela ma trimite cu gandul la hepatita.Si eu mi-am inlocuit toate beculetele din bord cu leduri albe, reci. Totul e mult mai odihnitor si placut la ochi decat becurile alea chioare cu incandescenta.Chiar daca ledurile nu sunt in pas cu moda anilor respectivi, efectul final e mai placut si deloc kitch, chiar se potrivesc mai bine.E doar o parere personala, vreau sa fie tratata in consecinta, nu vreau dezbateri. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 7, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Lumina galbena este intr-adevar specifica masinilor franceze & celor care au circulat in Franta pana in anii '90 inclusiv, dar aceasta particularitate imi place, chiar ma atrage. Recunosc ca am cochetat cu ideea inlocuirii becurilor din panoul cu instrumente (asa cum numeau francezii la acea data ceasurile de bord) la un moment dat, dar in timp, nu am cedat ispitei si am lasat-o 100% originala.Aportul personal l-am adus prin montarea unor accesorii originale, de epoca, cum sunt bavetele (aparatorile de noroi) la rotile spate. :)In acest caz, fiind un exemplar cu un rulaj mic raportat la varsta si un model care nu a fost produs intr-un numar foarte mare (doar 780 000 bucati intre 1984 si 1992) consider ca e mai bine sa il mentin cat mai original decat sa ii aduc diferite modificari/imbunatatiri chiar de bun gust. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 7, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2014 O fotografie cu bavetele la care m-am referit in postul anterior, ca exemplu de nota personala (personalizare a masinii) fara a afecta originalitatea ei. :)Initial:Emblemele originale "RENAULT 25":Bavetele dupa aplicarea emblemelor (dupa personalizare):Voila Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 7, 2014 Partajează Postat Aprilie 7, 2014 Prima masina a tatalui meu a fost un Renault 10 Major.A venit echipata cu becuri galbene in faruri.Grig Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum