oldskull Postat Martie 15, 2014 Autor Partajează Postat Martie 15, 2014 Dupa vopsire. Link spre comentariu
oldskull Postat Martie 19, 2014 Autor Partajează Postat Martie 19, 2014 Am terminat si revizia sistemului de racire. Masina e din nou gata de drum. Link spre comentariu
madcox Postat Martie 20, 2014 Partajează Postat Martie 20, 2014 Frumos.Partea proasta este ca dupa ce ai pus radiatorul si suportii refacuti ti se va parea restul pieselor prea urate si te vei apuca si de elle. ) Link spre comentariu
oldskull Postat Martie 21, 2014 Autor Partajează Postat Martie 21, 2014 'Inceputul e mai greu'.Trebuie sa incepi de undeva.Apoi totul vine de la sine.Nu ma grabesc.Am timp.Nu mi-am propus un termen limita a finaliza restaurarea.E un hobby.Ideea e sa imi ocupe timpul liber, sa mi-l petrec facand ceva placut si util. :)Azi am turnat lichidul de racire. Link spre comentariu
oldskull Postat Martie 21, 2014 Autor Partajează Postat Martie 21, 2014 3 piese mici primite de la proprietarul anterior: 2 agrafe 'cache bagage' (care fixeaza in locas polita de deasupra portbagajului) si o emblema pt hayon "Symphonie" Link spre comentariu
oldskull Postat Martie 30, 2014 Autor Partajează Postat Martie 30, 2014 Vineri am dus jantele de otel la sablat. :)Saptamana viitoare vor fi gata. Link spre comentariu
Sharky Postat Martie 30, 2014 Partajează Postat Martie 30, 2014 cu ce vrei sa le vopsesti?Eu am incercat o solutie relativ ieftina, dar nu sunt prea multumit.Le-am ras bine cu peria de sarma de bormasina si de flex.Apoi cu ruginol, am lasat sa lucreze si apoi cu vopsea protecta 3 in 1.Din pacate acum dupa 2 ani a inceput sa iasa rugina in unele locuri.Sunt curios de o solutie mai de durata. Link spre comentariu
oldskull Postat Martie 31, 2014 Autor Partajează Postat Martie 31, 2014 Ideal, din punct de vedere al durabilitatii si calitatii (unui finisaj de exceptie) ar fi curatarea in baie de acid, apoi zincate/cadmiate si vopsite (primer, vopsea si lac).Tot un rezultat durabil si un finisaj deosebit se obtin prin: sablare, primer si vopsea aplicate in camp electrostatic si apoi lac (la pistol).Deocamdata le-am scapat de rugina, noroi si praf de ferodo adunate in mai bine de 20 de ani de utilizare. Urmatorul 'pas' este degresarea si aplicarea unui primer.Apoi, in functie de timpul liber si variantele pe care le voi gasi vad ce aleg.Fie vopsire in camp electrostatic fie lichida (la pistol).Voi cauta si o varianta apropiata pt cadmiere/zincare.Din cate cunosc, pana in prezent, in Ramnicu Valcea se pot zinca caroserii.In Brasov am cunostinta doar de posibilitatea cadmierii unor piese mici, gen suruburi, piulite si saibe.Nu stiu sa aiba bazine in care sa incapa si piese mai mari, gen jante.Oricum sunt multumit daca nu ruginesc timp de 4-5 ani.La mai mult de atat greu de sperat cand vine vorba de piese care nu sunt noi. Vorba aceea, odata intrata rugina n-o mai scoti (nu mai scapi de ea). Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 2, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 2, 2014 Ieri am inlocuit kit-ul de ambreiaj, ocazie cu care am constatat ca rulmentii alternatorului necesita inlocuirea.Astazi, cu ocazia spalarii masinii, prima in acest an, am constatat ca trebuie inlocuit un stergator de parbriz.Asa ca, urmatoarele pe lista sunt rulmentii alternatorului si un stergator de parbriz. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 2, 2014 Partajează Postat Aprilie 2, 2014 Salut,Atentie la rulmenti ca nu sunt incarcati cu vaselina din fabricatie si apoi spunem ca au fost de calitate indoielnica si au cedat repede.Inainte de montare i-a o surubelnita mai fina,adica mica si cat se poate de subtire la capat si cu ajutorul acesteia extrage pe rand capacele de protectie ale rulmentilor si ai sa ramai surprins cata vaselina au,mai deloc. Dupa incarcarea cu vaselina,la montarea capacelor de protectie surplusul de vaselina se elimina singur prin presarea acestora cu degetul....si te felicit pentru ceea ce faci,bravo tie,ma bucur ca mai exista oameni pasionati.De obicei suntem luati la misto peste tot,eu de exemplu cand am fost sa fac RAR-ul la a mea la Bucuresti pentru ca acolo era inmatriculata cu numere vechi 1-B-62005 si asta se petrecea cu vreo 10 ani in urma,a venit un ingineras cu sapca trasa pe ochi si privind asa sictirit la mine zice:-Sefule mai gasesti ceva pentru chestia asta?...la care i-am raspuns:-Inaltimea voastra am venit sa ii fac RAR-ul nu sa v-o dau de nevasta ...si s-a atacat rau de tot dupa care a inceput sa traga de chedere zicand ca masina este aranjata deoarece ea fusese un albastru ciudat culoarea cerului si eu cand am restaurat-o am vopsit-o gri hematit.L-am lasat sa-si faca damblaua si am mers la receptie cerand sa mi se restituie banii si sa se scoata masina afara ca nu am venit cu ea la dezmembrat ci la revizie dupa care o persoana de acolo care se pare ca era un superior al lui,a mers la masina si a controlat-o personal pentru ca deabia atunci am aflat si eu ca mai avea inca o serie de caroserie ascunsa pe interiorul stalpului de la portiera din fata dreapta si in felul asta la si compromis pe mistocarul ala ca habar nu are pe ce lume traieste. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 3, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Multumesc foarte mult pentru sfat Bibanu47. Apreciez in mod deosebit bunavointa ta. Asa voi proceda. Nu aveam cunostinta de aceasta realitate, deci sigur cadeam 'in plasa'. Pentru ungerea lor voi utiliza vaselina de la Liqui Moly, cu MOS2 (Bisulfit de Molibden) care este destinata ungerii rulmentilor si rezista la temperaturi ridicate.Cred (sper) ca este buna alegerea facuta, in acest sens. Ai perfecta dreptate in ceea ce priveste felul in care percep foarte multi concetateni proprietarii & utilizatorii masinilor 'vechi' (fabricate intre anii '80-'90), exceptie fac putinele clasice (fabricate pana in anii '80) gen Rolls Royce, Bentley, Cadillac samd (masini de lux) care au alt statut in ochii celor multi.Nu de putine ori am fost ironizat de cei care m-au vazut iesind din masina dar aceasta atitudine nu ma mai deranjeaza de mult timp (m-am obisnuit cu ea deja). Inainte de 'febra restaurarilor auto' la noi (promovarea in mass media a apetitului pentru Dacia 1300), Volvo 240 pe care il detin era privit de o parte din ceilalti participanti la trafic, in Romania, tot romani, ca o masina lipsita de valoare (o rabla).In ultimii 3-4 ani, am observat ca unii il considera ca Oldtimer (deci o masina cu o oarecare valoare, nu chiar neglijabila).Iata cum manipularea (prin mass media in acest caz) schimba mentalitatile! ---Felicitari pentru grija fata de Audi 100 Avant!Arata foarte bine pentru varsta lui (aceeasi cu a 240-ului meu) si mai ales pentru o masina care a rulat si ruleaza inca in Romania (pe drumurile patriei, cu sarea si nisipul caracteristice iernilor de la noi). Recunosc ca mi-a placut si inca imi mai place Audi 100, dar in varianta berlina, Quattro, cu jante BBS RS. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 3, 2014 Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Buna ziua,Am avut si varianta berlina dar din cauza ca am ca hobby pescuitul,m-am oprit la Avant.Cand imi pun sculele in portbagaj ca sa plec la pescuit,ma intreaba vecinii daca nu cumva ma mut )Nasul meu de cununie are o vorba:-Finule in masina mare pui si mult si putin.Pana la urma fiecare isi ia dupa necesitati dar sa stii ca am avut si un Renault 21Nevada in famile la un moment dat.Am avut din 1990 si pana acum in jur de vreo 40 de masini dar numai din acestea intre 1977-1988 dar m-am oprit la Audi 100 pentru ca generatia 1983-1990 au fost fabricate cu caroserie zincata si dupa aproape 30 de ani nu are nici macar un petic cat de mic pe ea,sincer ma saturasem de caroserii sudate deoarece am incercat la momentul respectiv tot felul de minuni de prin comert ca sa nu mai apara rugina unde necesita tinichigerie dar degeaba,dupa max. 2 ani aparea pe langa sudura din nou.Sper sa nu te deranjez ca iti poluez topicul dar daca doresti sterg cele mentionate mai jos.Iti mentionez masinile care mi le amintesc ca le-am avut,le cumparam de obicei cu motorul in "sacosa" si le reparam:-Audi 100 fabricate intre 1977- 1982,1 Avant si posibil vreo 6-7 berline minim,-Audi 100 fabricate intre 1983- 1990,2 Avant si vreo 5 berline,-Audi 5000 model american an fabricatie 1988,similar cu Audi 100 dar mult mai frumos la spoiler,bord,etc.-Audi 80 fabricate intre 1977- 1982,vreo 3 din care unul automatic,-Rover 2600 Van Den Plas,an 1984 motor 6 cilindri in linie,2600 cm3,alimentat cu2 carburatoare pe ulei,-Rover 3500 Van Den Plas,an 1986 motor 8 cilindri in V,3500 cm3,fosta masina de politie in Olanda -Alfa Romeo 90,serie scurta,foste masini de politie in Italia,an 1986,motor 6 cilindri in V,2000 cm3,fara garnituri de chiulasa ca si la motociclete,bloc de aluminiu,chiulase de aluminiu,-Renault 20,parca 1982,nu sunt sigur,motor 2000 cm3,automatic,-Renault 21 Nevada,parca 1993 era,motor 1,9D-Ford Consul Cortina 1600,an 1964,motor 1600 cm3,fosta masina corp diplomatic,scoasa la licitatie,-Ford Granada fabricate intre anii 1977-1983,cu toate motorizarile V6 si una 2,1D,vreo 8 buc.-Ford Consul Granada 20,an 1975,motor 6 cilindri in V,2000 cm3,-Ford Capri,parca an 1972,motor 1700 cm3,4 cilindri in V -Ford Taunus fabricate intre 1977-1983,toate motorizarile si in 4 si in 6 pistoane in V,vreo 7 buc,-Ford Transit 1600,anul 1981,motor 1600 cm3,-Mitsubishi Colt Coupe,parca 1984,motor 1400 cm3,-Fiat 600,nu mai retin anii dar in jur de 1970,2 bucati,-Fiat 125 ,cred ca din anul 1972,motor 1600 cm3,doua axe cu came,-VW Golf 1,an 1981,motor 1600 cm3,-VW Transporter ,an 1974,motor 1600 cm3 racit cu aer,2 buc,-Barkas 1000 MB,de prin anul 1986,motor 1000 cm3 in 3 cilindri si 2 timpi,cu amestec de ulei ,-Volvo 340,an 1987 parca ,motor 1700 cm3.-Lada 1200 si inca una 1500.Sigur am mai omis din ele, iar Daciile 1300 si 1100 nu am mai precizat si de motociclete nu ma apuc sa-ti mai spun Te-am plictisit destul . Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 3, 2014 Partajează Postat Aprilie 3, 2014 O cobra ar fi de restaurat. Sunt masini legendare. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 3, 2014 Partajează Postat Aprilie 3, 2014 Pfff,am uitat ...Nu am trecut Mercedes-ul bot de cal 200D,parca din '78 era. Avea pompa de injectie in linie,era atat de silentios iar la ralanti ii numarai paleti asa de frumos mergea.Nu voi uita motorul ala diesel niciodata. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 3, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 3, 2014 @bibanu47:Asa cum ai mentionat deja, fiecare isi alege masina potrivit necesitatilor, bugetului si gusturilor - as adauga eu. Nu sunt impotriva break-urilor.Imi plac, spre exemplu, HSV Maloo R8 si Opel Astra Sports Tourer (din cele noi). Impresionanta 'lista' masinilor detinute.Nu oricie se poate lauda cu un asemenea palmares (se vede ca esti un cunoscator). A-propos de Renault 21 Nevada, nu mi-ar displace unul 4x4 (GTD) cu renumitul motor J8S Turbo. @sharky: Este unul din modelele preferate ale mele. Daca imi voi permite, in viitor, voi achizitiona unul pe care il voi reconditiona.Cu toate ca sunt fan Renault nu ma limitez doar la acest producator.Imi plac si Maserati Biturbo (2.24V) si Lancia Delta Integrale HF.Masina suprema, pentru mine, fiind Audi Sport Quattro (Urquattro), versiunea de raliu.Apreciez atat rafinamentul unor modele 'haute gamme' cat si performantele unor modele de competitie. ---Ieri am adus jantele de la sablat. Am fost placut surprins sa vad ca sunt Michelin, fabricate in Franta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum