oldskull Postat Noiembrie 6, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 Vazand, inca de cand am cumparat-o, ca bucatile care formeaza izolatia de jur imprejurul radiatorului sunt degradate si in reteaua Renault nu mai sunt livrabile, am cautat 1 an, pana am gasit, un cadru de plastic pentru el, provenind din dezmembrarea unui Renault 21 GTS Injection (motorizare identica cu al meu). Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 7, 2013 Ca in cazul marii majoritati a Renault 21 si al meu a necesitat cateva mici reparatii la caroserie (tinichigerie). Zonele cele mai sensibile la coroziune sunt pragurile, contra pragurile, pasajele rotilor fata si spate, suportii de cric fata si aripile spate. Din fericire al meu nu a necesitat decat cateva interventii minore. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 8, 2013 Dupa polizarea sudurilor si degresare, a urmat primer-ul. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 12, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 12, 2013 Dupa primer au urmat mastic pentru imbinari de caroserie (unde a fost cazul), teroson si apoi conservant si ceara pentru cavitati introdusa in praguri (1L/prag), lonjeroane, cadru motor, traverse. Iata pasajele rotilor fata dupa aplicarea conservantului (RUSTOL - Franta). Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 Antigelul pe care il voi utiliza maine, dupa ce vine si pompa de apa Valeo, cand voi inlocui pompa si lichidul de racire. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Pompa de apa... Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 19, 2013 Dupa schimbarea lichidului de racire, cand aeriseam instalatia, am avut ghinionul de a se rupe surubul aerisitor de la radiator care e turnat din plastic si a rezistat 22 de ani. Asa ca am confectionat altul din teflon, identic cu cel original.Colierele si suruburile, piulitele si saibele din inox A2 pe care le-am inlocuit astazi (de la radiator). Link spre comentariu
yo9hnf Postat Noiembrie 20, 2013 Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Felicitari !!! Arata incredibil masina !Cat consuma ?Cat costa piesele originale cumparate comparativ cu piese asemanatoare de la masini moderne? Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Multumesc!Starea actuala a masinii este datorata proprietarilor anteriori, in special penultimului (cel de la care am cumparat-o) si a mea intr-o mica masura. "Cheia" este intretinerea ca la carte numai cu piese de origine. :)Consumul mixt este in jur de 8%.Piesele originale sunt scumpe comparativ cu cele de VW Golf 3, spre exemplu.Dar nu mai scumpe ca la Peugeot (407 spre exemplu).Nu pot pretinde sa fie piesele ieftine intrucat masina a fost si a ramas haute moyenne (ca si clasa), adica sub gama premium.Deci nu o masina populara (a poporului) gen Citroen 2CV, Dacia sau VW. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Sistemul de racire a fost deja umplut cu lichid de racire (antigel Glaceol RX Type D luat de la Renault si apa distilata, amestec in proportie de 50% pentru punct de congelare de -25 C) si aerisit.Nu curge niciunde.Noul surub aerisitor confectionat la strung si freza din teflon s-a dovedit a fi rezolvarea sigura si pe termen lung fiind mult mai rezistent decat plasticul din care a fost turnat cel original. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Prin bunavointa unui pasionat al Dacia 1300 am acum 2 garnituri pentru supapa de la servofrana, impecabile, de rezerva.Nu se mai gasesc in comert. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2013 Intrucat inca de cand am vazut fotografia compartimentului motor, in anunt, am observat ca va trebui sa inlocuiesc si deflectoarele de aer de pe radiator fiind coapte dupa 21 de ani de utilizare, cand am demontat radiatorul le-am dat jos si pe ele.Am facut sabloane din carton si apoi aruncat bucatile vechi. Azi a urmat eliminarea pop niturilor care fixau bucatile de izolatie de suportii metalici prinsi de radiator cu ajutorul a 4 suruburi M6x30mm si cu un pop nit la mijloc, sus, apoi i-am dat la perie si scufundat in Evipass (deruginol).Maine urmeaza degresarea lor si primer-uirea.Apoi va urma vopseaua negru lucios si lacul. :)Materialul din care voi confectiona noile deflectoare il am deja (cauciuc).Montarea (suportilor pe radiator cu suruburi, piulite si saibe din inox si a noilor deflectoare pe suporti cu pop nituri) va fi urmatoarea etapa. O fotografie cu vechile deflectoare. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 23, 2013 Dupa 24 de ore de scufundare in Evipass (Deruginol) suportii au ramas goi (la fier). A urmat apoi degresarea (cu diluant) si primer-ul. Maine, daca imi va permite vremea, urmeaza vopseaua neagra. (si fotografiile). ;) Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 Am mai aplicat un strat de primer de dimineata, pe suporti.Acum sunt in continuare la uscat.Fiind cald si drumul uscat am scos masina la o tura scurta aprox 6km.O incantare.Motorul raspunde prompt, reprize bune, frane eficiente. De vis. Link spre comentariu
oldskull Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 Suportii odata vopsiti. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum