Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Renault 21 GTS Symphonie 1991 - "The lady in red"


oldskull

Postări Recomandate

Modelele Renault din anii '80-'90 sunt slabiciunea mea.

In consecinta, la sfarsitul lui 2011, cand am vazut aceasta frumusete de vanzare nu am putut rezista tentatiei sau mai degraba atractiei irezistibile si am facut acest pas. :)

M-am pricopsit cu un superb Renault 21 GTS Symphonie din 1991. :da

 

In lucru de atunci, m-am ocupat pana in prezent si inca nu am terminat :jytuiyu de readucerea ei la starea initiala (de showroom).

 

De la consumabile si piese pana la cele mai mici si aparent nesemnificative detalii (refacut autocolante, montat radio casetofonul original 100% functional samd). ;)

 

Date tehnice pe scurt:

 

Motor 1721 cmc injectie multipunct

 

90 CP

 

transmisie manuala 5+1

 

Dotari actualmente dupa adaugarea catorva optiuni de proprietarul anterior:

 

- geamuri electrice fata si spate

- oglinzi electrice

- inchidere centralizata

- radio casetofon Philips 4x6W original Renault specific Renault 21 Phase 2 cu comanda la volan si cod

- jante de aliaj originale Renault model "Europe" produse de Speedline pe 14"

- faruri reglabile pe inaltime

- proiectoare ceata integrate in bara

- vopsit oglinzile in culoarea caroseriei.

 

Rulaj actual: 116 642km

 

Voi posta aici, treptat, ceea ce am facut, pas cu pas.

 

Acum cateva fotografii din vara aceasta. :)

 

post-26091-139829694318_thumb.jpg

 

post-26091-139829694336_thumb.jpg

 

post-26091-13982969435_thumb.jpg

 

post-26091-139829694364_thumb.jpg

Link spre comentariu

Una din primele "operatiuni" facute a fost inlocuirea busonului capacului culbutorilor cu unul original nou intrucat proprietarul anterior montase busonului vechi o garnitura de Dacia care era mult mai mare in diametru interior si exterior si nu etansa.Cu aceasta ocazie am aplicat autocolantul rotund cu fundal rosu "Elf" pentru a fi conform cu originalul. :)post-26091-139829695305_thumb.jpgpost-26091-139829695313_thumb.jpg

Link spre comentariu

Va multumesc!Continui prezentarea, acum, cu alte detalii: bornele "tip robinet" ARELCO pe care le-au avut atat Renault 12 cat si Renault 19, 21 si 25 (alaturi de R 20 si 30 desigur).Fiind un perfectionist desavarsit am montat un set impecabil si acestei masini. ;)post-26091-139829695846_thumb.jpgpost-26091-139829695853_thumb.jpgpost-26091-139829695859_thumb.jpgpost-26091-139829695865_thumb.jpgpost-26091-139829695872_thumb.jpg

Link spre comentariu

Inca de la achizitie am intentionat sa inlocuiesc racordul textil cu structura metalica de admisie aer care era rupt si lipit cu Power Tape de proprietarul anterior."Before" and "After". :)post-26091-139829696531_thumb.jpgpost-26091-139829696542_thumb.jpg

Link spre comentariu

Cum am luat-o i-am schimbat lichidul de racire intrucat avea deja 4 ani si facuse spuma la greu in vasul de expansiune ceea ce e inadmisibil!Apoi am inlocuit busonul de la capacul culbutorilor intrucat garnitura era mult mai mare in diametru interior si exterior decat cea originala si a curs ulei pe acolo cand am dus-o la autentificare la RAR (cred ca au turat-o aia de a luat-o dracu... :bataie ).Consumabilele au fost urmatoarele pe lista, asa cum era firesc, regula de aur la o masina second hand. :dapost-26091-139829697085_thumb.jpgpost-26091-139829697091_thumb.jpgpost-26091-139829697098_thumb.jpgpost-26091-139829697106_thumb.jpgpost-26091-139829697115_thumb.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări