oldskull Postat Octombrie 21, 2013 Partajează Postat Octombrie 21, 2013 Modelele Renault din anii '80-'90 sunt slabiciunea mea. In consecinta, la sfarsitul lui 2011, cand am vazut aceasta frumusete de vanzare nu am putut rezista tentatiei sau mai degraba atractiei irezistibile si am facut acest pas. M-am pricopsit cu un superb Renault 21 GTS Symphonie din 1991. In lucru de atunci, m-am ocupat pana in prezent si inca nu am terminat de readucerea ei la starea initiala (de showroom). De la consumabile si piese pana la cele mai mici si aparent nesemnificative detalii (refacut autocolante, montat radio casetofonul original 100% functional samd). ;) Date tehnice pe scurt: Motor 1721 cmc injectie multipunct 90 CP transmisie manuala 5+1 Dotari actualmente dupa adaugarea catorva optiuni de proprietarul anterior: - geamuri electrice fata si spate - oglinzi electrice - inchidere centralizata - radio casetofon Philips 4x6W original Renault specific Renault 21 Phase 2 cu comanda la volan si cod - jante de aliaj originale Renault model "Europe" produse de Speedline pe 14" - faruri reglabile pe inaltime - proiectoare ceata integrate in bara - vopsit oglinzile in culoarea caroseriei. Rulaj actual: 116 642km Voi posta aici, treptat, ceea ce am facut, pas cu pas. Acum cateva fotografii din vara aceasta. Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 21, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 21, 2013 Interiorul si compartimentul motor. Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Cateva fotografii "de noapte". :p Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 22, 2013 Una din primele "operatiuni" facute a fost inlocuirea busonului capacului culbutorilor cu unul original nou intrucat proprietarul anterior montase busonului vechi o garnitura de Dacia care era mult mai mare in diametru interior si exterior si nu etansa.Cu aceasta ocazie am aplicat autocolantul rotund cu fundal rosu "Elf" pentru a fi conform cu originalul. Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2013 un detaliu care m-a deranjat inca de la cumparare a fost capacelul din plastic negru triunghiular de la portiera stanga spate fisurat.Asa ca l-am inlocuit cu unul nou. Link spre comentariu
leo 17 Postat Octombrie 23, 2013 Partajează Postat Octombrie 23, 2013 superb ati lucrat ,felicitarile mele Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2013 Va multumesc!Continui prezentarea, acum, cu alte detalii: bornele "tip robinet" ARELCO pe care le-au avut atat Renault 12 cat si Renault 19, 21 si 25 (alaturi de R 20 si 30 desigur).Fiind un perfectionist desavarsit am montat un set impecabil si acestei masini. ;) Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2013 Cateva detalii care imi plac foarte mult Link spre comentariu
stefan94stefan Postat Octombrie 23, 2013 Partajează Postat Octombrie 23, 2013 Se vede ca aveti o pasiune pt aceste masini ! ! Sunt de-a dreptul superbe ! Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 23, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 23, 2013 Va multumesc!Cateva din autocolantele refacute pentru acest exemplar. Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 24, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 24, 2013 Inca de la achizitie am intentionat sa inlocuiesc racordul textil cu structura metalica de admisie aer care era rupt si lipit cu Power Tape de proprietarul anterior."Before" and "After". Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 25, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 25, 2013 Cum am luat-o i-am schimbat lichidul de racire intrucat avea deja 4 ani si facuse spuma la greu in vasul de expansiune ceea ce e inadmisibil!Apoi am inlocuit busonul de la capacul culbutorilor intrucat garnitura era mult mai mare in diametru interior si exterior decat cea originala si a curs ulei pe acolo cand am dus-o la autentificare la RAR (cred ca au turat-o aia de a luat-o dracu... ).Consumabilele au fost urmatoarele pe lista, asa cum era firesc, regula de aur la o masina second hand. Link spre comentariu
oldskull Postat Octombrie 25, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 25, 2013 Intrucat discurile fata erau uzate si unul din ele zgariat adanc pe interior (dreapta) atunci am luat 2 discuri noi si placute. ;) Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum