oldskull Postat Aprilie 25, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 25, 2014 Azi am schimbat uleiul de motor (Liqui Moly 15W40), filtrul de ulei (MANN fabricat in Germania) si saiba de cupru. Nu pot posta fotografiile acum. Voi incerca mai tarziu. Link spre comentariu
Sharky Postat Aprilie 26, 2014 Partajează Postat Aprilie 26, 2014 Nu mai bine pui ceva uleiuri mai noi? Am facut si eu experimente cu ulei 15w40 GM, pe principiu ca masina e veche, dar s-a vazut cum s-a umplut masina de jeg, in special in zona circularii gazelor de carter/vapori ulei inapoi spre admisie. Facea depuneri mai urate. Plus ca inca mai am 15w40 intr-un borcan, s-a cam separat de acum 4 ani. 10w40 mobil inca arata normal chair daca e cu un an mai vechi. Ambele is ieftine poate ar merita masina ceva mai bun. Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 26, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 26, 2014 (editat) Fabricantul (Volvo) recomada 15W40. Asa scrie in cartea masinii. Anul trecut am utilizat, la sugestia celui de la Limorom (distribuitorul Liqui Moly din Brasov) 10W40 cu MOS2 (Bisulfit de Molibden). S-a simtit o oarecare diferenta in mersul motorului dar cum ieri cand am fost acolo n-aveau 10W40 cu MOS2 la bidon de 5L atunci am luat 15W40. Stiu ca pentru un motor de generatie veche, uzat, e recomandabil un ulei semi sintetic in locul celui mineral, dar avand in vedere ca nu am de gand sa mai utilizez acest motor multi ani nu imi fac probleme in acest sens. Editat Aprilie 26, 2014 de oldskull Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 28, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 28, 2014 Azi am inlocuit carbunii releului de incarcare original BOSCH (Fabricat in Germania). As posta fotografia dar se pare ca am depasit 'cota de incarcare globala'. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Aprilie 29, 2014 Partajează Postat Aprilie 29, 2014 Buna ziua, De ce nu postezi prin TinyPic sau Postimage.org? Ai ceva aici care sigur te intereseaza: http://s9.postimg.or...i_utilizate.jpg Link spre comentariu
oldskull Postat Aprilie 30, 2014 Autor Partajează Postat Aprilie 30, 2014 Buna ziua, M-am gandit la aceasta solutie. O voi utiliza in viitor. Multumesc pentru specificatii! Link spre comentariu
oldskull Postat Mai 17, 2014 Autor Partajează Postat Mai 17, 2014 Intre timp am facut I.T.P.-ul si in prezent putina tinichigerie urmand a terosona pasajele rotilor spate si pragurile + podeaua pe dedesubt. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 17, 2014 Partajează Postat Mai 17, 2014 Buna dimineata, Eu zic sa mai ai rabdare macar o saptamana cu terosonarea deoarece anunta ai nostri meteorologi ca s-ar potoli ploile si incepe canicula. E pacat sa nu fie totul uscat ca lumea si tabla sa aiba o anumita temperatura ca sa faca priza. Link spre comentariu
oldskull Postat Mai 18, 2014 Autor Partajează Postat Mai 18, 2014 Maine voi suda. Apoi urmeaza: curatarea pasajelor rotilor spate, degresarea suprafetelor, primer 2-3 straturi, spalarea caroseriei, uscarea, izolarea ei si in final terosonarea. Azi a fost cald si insorit pana in prezent, in Brasov. Nu a plouat deloc. Poate va ramane in continuare vreme favorabila si calda. Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 18, 2014 Partajează Postat Mai 18, 2014 Buna ziua, Cu ce fel de aparat sudezi? Link spre comentariu
oldskull Postat Mai 18, 2014 Autor Partajează Postat Mai 18, 2014 Buna ziua, Sudez MIG (cu un Telwin). Link spre comentariu
oldskull Postat Mai 20, 2014 Autor Partajează Postat Mai 20, 2014 (editat) De o saptamana semnalizarea facea figuri: cand functiona cand nu functiona. Am verificat becurile si fiecare e functional. Asa ca am suspectat maneta si am inlocuit-o. Nici ea nu era cauza. Nu a mai ramas decat releul in ecuatie (ca necunoscuta). Asa ca azi am luat unul Febi si l-am montat! Alta viata! Functioneaza, din nou, ca nou! Pe cel vechi, HELLA Made in Germany il voi repara. Suspectez condensatorul. In afara de el mai are: 1 integrat, 4 rezistente si o infasurare. Infasurarea e buna. Maine il voi diagnostica, cumpara piesa/piesele si repara. Editat Mai 20, 2014 de oldskull Link spre comentariu
Sharky Postat Mai 20, 2014 Partajează Postat Mai 20, 2014 Eu am patit o faza enervanta cu butonul de avarie. Din cauza unui contact prost din el imi bazaia releul de semnalizare sau imi mergeau semnalizarile in timp ce cheia era scoasa. F enervant. Am veriticat toate cele, releu, maneta, cabluri, contacte, totul era ok. Pana cand mi-a dat prin minte sa clicai putin butonul de avarie si gata problema. 1 Link spre comentariu
oldskull Postat Mai 20, 2014 Autor Partajează Postat Mai 20, 2014 E bine ca ai gasit cauza si rezolvat problema in final. Eu am inlocuit butonul de avarie anul acesta, doar pentru ca avea simbolul de pe el sters de la atatea utilizari (cand opream pt o paine etc)... SI vechiul buton si actualul sunt 100% functionale. Intrerupatoarele de Volvo 240 sunt foarte fiabile si durabile. Pana in prezent am schimbat doar 1 bec la butonul proiectoarelor de ceata, in 21 de ani de utilizare (la nici un alt buton nu a fost necesara inlocuirea unui bec!). Link spre comentariu
bibanu47 Postat Mai 20, 2014 Partajează Postat Mai 20, 2014 Buna seara, Consensatoarele de obicei se cam vad umflate in majoritatea cazurilor dar eu tind sa cred ca este vorba de lamela cu contact platinat. 1 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum