bogdan666 Postat Martie 9, 2014 Partajează Postat Martie 9, 2014 Scuze pentru post dublu dar, la acel ups se incalzeste foarte tare transformatorul. Ar avea rost sa pun un transformator mai mare, sau alta este cauza incalzirii chiar si la mersul in gol ? Link spre comentariu
Dr.L Postat Martie 9, 2014 Partajează Postat Martie 9, 2014 Pai...asa se incalzesc trafurile astea.Nu scrie clasa H 180 de grade pe el? Link spre comentariu
bogdan666 Postat Martie 9, 2014 Partajează Postat Martie 9, 2014 class b 130 grade momentan e pe la 50 de grade (verificat cu sonda multimetrului) Link spre comentariu
Dr.L Postat Martie 9, 2014 Partajează Postat Martie 9, 2014 Pai e foarte bine, 100 de grade inseamna ca se incalzeste foarte tare! Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 21, 2014 Partajează Postat Martie 21, 2014 Un UPS CyberPower CPS600E nu schiteaza absolut nimic la conectarea alimentarii....Tensiunea pe acumulator a fost de 12,8V dar si cu acumulatorul incarcat la fel face (nu am incercat acumulatorul sa vad cum duce-n sarcina dar banuiesc ca nu este problema fiind vorba de un acumulator auto).Scurtcircuite nu am prin el, releele sunt verificate si functionale.Ceva sfaturi pe unde sa mai fac sapaturi? Multumesc anticipat. Link spre comentariu
pinky Postat Martie 21, 2014 Partajează Postat Martie 21, 2014 Verifica acumulatorul cu un bec. Am avut acumulatori care aratau 13V si nu erau capabili sa-mi furnizeze cativa zeci de mA. Probabil ca erau intrerupti in interior. Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 21, 2014 Partajează Postat Martie 21, 2014 Am masurat acumulatorul si acum (dupa ce s-a "odihnit" si el) are 12.8V la borne . Daca-i pun un bec de far (cam 40-45W) tensiune scade cu 100mv (la 12.7V), deci cred ca acumulatorul are "valaga'n el".... Link spre comentariu
Dr.L Postat Martie 21, 2014 Partajează Postat Martie 21, 2014 Da, acumulatorul se tine bine! Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 21, 2014 Partajează Postat Martie 21, 2014 12V ajunge doar pana la cei 2 conzi de filtraj, de acolo...... se pierde. Banuiesc ca in acea zona trebuie sa fac sapaturile.... Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 23, 2014 Partajează Postat Martie 23, 2014 Revin cu noutati......Dupa indelungi sapaturi si putin "rivers-enginiring" am constat urmatoarele:-la pornire se comuta doar 2 relee; acestea sunt comandate dintr-o tensiune de 12V, tensiune pa care am tot urmarit-o pe placa pana am pierdut-o..... -am mai observat ceva ciudat: traseul de 12V "citit si urmarit" de la consumator la sursa se "subtiaza" (la consumator am sectiune mare si, cu traseele, se tot micsoreaza sectiunea....).... teoretic ar trebui sa fie invers.Ce am rezolvat: am gasit locul unde trebuia sa "apara" cei 12V, i-am luat din acumulator si UPS-ul a revenit la viata..... functioneaza perfect atat in prezenta 220V cat si in absenta acestora. Probleme nerezolvate (inca, sper): am observat ca utilzajul, in ciuda functionarii impecabile in sarcina, nu incarca acumulatorul. De ce nu-l incarca..... nu-mi pot da seama, orice sfat si indrumare ar fi binevenita. Link spre comentariu
Dr.L Postat Martie 24, 2014 Partajează Postat Martie 24, 2014 LM317 si infasurarea auxiliara incarca acumulatorul. Daca nu e varanta cu punte H.Pune niste poze cu ce are p-acolo.Consumul intern (pt partea de comanda) e mic, nu trebuie sectiune mare. Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 24, 2014 Partajează Postat Martie 24, 2014 UPS-ul este facut sa mearga cu un acumulator auto, deci, banuiesc ca un lm317 nu ar avea cine stie ce randament acolo..... Banuiesc ca incarcarea ar trebui sa se faca prin puntea H.Pentru partea de comanda banuiam si eu un consum de 3-500mA maxim. Pun maine cateva poze cu electronica utilajului.... Link spre comentariu
OvidiuDorin Postat Martie 24, 2014 Partajează Postat Martie 24, 2014 Dr.L , am citit ca aveti aceasta sursa cu seria 098-17138-00-S6 (nu stiu cum se numeste, am doar placa de baza si transformatorul), va rog, imi puteti face o poza fata/verso cu placa de pe panoul frontal (am inteles ca contine un led si un buton), vreau sa o construiesc, dar nu cunosc traseele si eventual piesele si valorile acestora.Multumesc. Link spre comentariu
riderinblack Postat Martie 24, 2014 Partajează Postat Martie 24, 2014 Pozele promise: Link spre comentariu
mitidj2008 Postat Martie 24, 2014 Partajează Postat Martie 24, 2014 salutare. vin si eu cu o problema, mai mult un dubiu. am un APC CS-650. cu acumulator de 12V 12A. lam defacut asa mai mult de curiozitate sa vad cum era facut. avand in vedere ca e din 1998 1: am vazut ca se mai pot pune in 4 mosfeti. merita un upgrade de inca 4, sau ar fii bine sa ii pun pe toti 8 noi ca sa nu fie diferente?2: incarcarea acumulatorului nu ma lamureste si adica: cu ups OFF incarca pana la 14.2V dar cand ups e pe ON scade la 13.2V pentru ca si sistemu de control e alimentat din baterie. are un traf mic ce da 17Vac redresare si de acolo se alimteaza tot. ce nu intaleg e ca dupa diodele de redresare am 14V cu ups off si 13.4 ups on in loc de 23. iar la bornele bateriei am 18V fara acumulator. si 13.4 cu ups ON tot fara acumulator pus. ce poate fii? am obsevat ca nu are condesator de redresare. si cu multimetru pe ac am 7vac dupa redresare. deci nu redreseaza complet. daca pun un condesator rezolv problema?[EDIT]Am pus condesatoru si da dupa diode am 21Vdc. dar asta implica un delay la disparitia tensiunii de pe retea. adica este o fractiune de secunda cand ups inca tine sarcinile pe retea pana la descarcarea condesatorului el nu comuta. iar acum la bornele bateriei am 13.9V fara acumulator cu ups pornit. va trebui sa gasesc traseu care vede tensiunea de retea (adica ce iese din diodele de redresare) si sa ii dau direct din traf prin tro dioda asa are timp de comutare instant. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum