Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Amplificator de putere.

Vizitator marian_b

Postări Recomandate

Vizitator marian_b

Buna ziua. As dori in viitorul apropiat sa-mi achizitionez un amplificator. Tot cautand pe net, am gasit The T.Amp TA2400. Dupa specificatiile producatorului: 2x 1200W/4 Ohms, 2x 650W/8 Ohms RMS, 19", input sensitivity 0,775V, slew rate 60V/µs, damping factor: 500:1/1kHz/8Ohm, ar fi un amplificator care-mi indeplineste cerintele, pe mine interesandu-ma un amplificator sa aiba 400W/8Ohmi....Acuma, ce as vrea sa va intreb (va intreb pentru ca nu am mai avut de-aface cu astfel de amplificatoare si sunt incepator in acest domeniu)....Specificatiile astea or fi adevarate, chiar are 650w/8ohmi? Si daca credeti ca nu sunt adevarate, va rog frumos recomandati-mi un amplif sa aiba 400W/8Ohmi dar sa nu depaseasca pretul de 15 mil (daca exista asa ceva la pretul acesta). As dori sa-mi cer scuze daca am scris ceva gresit (nu ma judecati, sunt un simplu om :) ... Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Marian

2

• zal

1

• wally_gatter

1

Top autori în acest subiect

Daca te uiti la imaginile despre el vei gasi printre altele si pe asta:

Posted Image

Langa mufa de alimentare se poate observa inscriptionati, parametrii acesteia si se specifica power consumption: 606W, nu stiu cum ar putea un amplificator sa livreze ca si putere utila de 4 ori cat consuma de la retea...

Link spre comentariu