Blak Postat Octombrie 15, 2013 Partajează Postat Octombrie 15, 2013 Am nevoie de dornuri cu con morse 5 scurt. De unde as putea achizitiona asaceva? Are cineva idee? Sau are cineva de vanzare? Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 16, 2013 Partajează Postat Octombrie 16, 2013 Defineste ce inseamna "scurt", sau pune o poza. Link spre comentariu
YO8CDQ Postat Octombrie 16, 2013 Partajează Postat Octombrie 16, 2013 Am si eu mai multe conuri morse, dar nu le stiu pe numere, scrie ceva pe ele, dar trebuie sa le caut sa vad pe unde le-am pus. Petrica Link spre comentariu
Blak Postat Octombrie 17, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 17, 2013 As defini cu cea mai mare placere,dar nu stiu nici eu exact. Am achizitionat o masina FUS250 fara nici un fel de accesoriu... pana si tijele nu le detin. Dupa lungi cautari am aflat ca as avea con morse 5 pe ea si ar fi scurt. In momentul de fata nu detin nici un dorn . Am incercat iso 40 si nu se potriveste iar iso 50 este foarte mare Link spre comentariu
radu cnc Postat Octombrie 18, 2013 Partajează Postat Octombrie 18, 2013 Imi dau cu presupusul dar eu cred ca la masinile mai vechi este MK4 sau eventual SK30.IN orice caz atasez o poza poate te ajuta... Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 18, 2013 Partajează Postat Octombrie 18, 2013 Ca regula generala, un con Morse 5 este unic determinat ca dimensiuni, conform standardului de definire. El poate avea, sau nu antrenor, in functie de scopul in care este folosit. Cele de la freze, nu vor avea probabil antrenor, ci doar o gaura filetata pentru tija. Link spre comentariu
Blak Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Nu contest ca ar avea alte dimensiuni ,dar este vorba de lungimea sa . Un con morse 5 (normal ) este prea lung pentru a se fixa pe masina. Conul morse 5 scurt este mai scurt si se fixeaza pe masina ok . Link spre comentariu
asterix196803 Postat Noiembrie 15, 2013 Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 Am citeva dornuri si accesorii de freza romineasca care nu le folosesc si le schimb cu dorn pentru mandrina 1-13 dorn B16/CM2(MK2) si un con de fixare pentru papusa mobila strung MK2( am unul pe CM3 ) Link spre comentariu
Blak Postat Noiembrie 15, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 15, 2013 Sunt pe ce con? Morse cat? Link spre comentariu
Vizitator adriangali Postat Noiembrie 16, 2013 Partajează Postat Noiembrie 16, 2013 Salut, m-am lovit de o problema similara, conul morse 5 de lungime "normala" nu intra de tot in conul morse 5 din arborele principal pe strungul kart e2n, l-am scurtat apoi cu flexul cam 15mm si a mers ok.Toate bune! Link spre comentariu
Blak Postat Noiembrie 16, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 16, 2013 Salut . Posibil sa ai con morse 5 scurt. E adevarat ca merge scurtat ,dar la freza nu merge sa scurtez orice accesoriu. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 17, 2013 Partajează Postat Noiembrie 17, 2013 ...Posibil sa ai con morse 5 scurt...Conul Morse 5 este de un singur fel. Am mai scris asta odata mai sus. Sculele din pozele atasate, au con de tipul SK. Radu ti-a dat mai sus o foaie de catalog. Daca comparai, ajungeai la aceeasi concluzie. Link spre comentariu
mircea56 Postat Noiembrie 17, 2013 Partajează Postat Noiembrie 17, 2013 Acestea ar putea fi denumite conuri scurte.Mai precis reductii .Din pacate sant Mk 4. Link spre comentariu
Blak Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 17, 2013 Ce mi-a dat radu nu are nici o legatura cu ce am eu pe masina. In cartea tehnica a masinii este specificat clar con morse 5 scurt. Deci exista. Singurul care a inteles este mircea. Asa este si la alte accesorii din pacate. O sa va fac din manual o poza sa vedeti ca este specificat clar con morse 5 scurt. Diferenta dintre con morse scurt si cel normal este lungimea. Daca il tai intra conul , dar nu se poate face la toate accesoriile operatia asta. Inclusiv pe con morse 4 exista varianta de lung si scurt ...Pana acum o luna si ceva nu stiam nimic legat de freze. Dupa lungi cautari am reusit sa fac rost de manual deoarece am ceva probeleme cu masina.Masina in cauza este un FUS250 , am o problema la cardanul de avansuri , pe partea electrica , de refacut niste piese la cheile de mana si multi rulmenti de schimbat. In rest masina este in stare de functionare . Per total pot zice ca am fost norocos la pretul care am achitizionat masina ,dar ghinionist ca nu am avut absolut nici un accesoriu si se gasesc si greu. Link spre comentariu
Blak Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2013 Dupa cum am promis am urcat si o poza din cartea tehnica a masinii . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum