Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Alegere auto !!!


hifihifi

Postări Recomandate

La Supernova si Solenza sunt probleme la chedere (ploua in ele), ca sa nu mai zic de tablarie care rugineste ca la orice Dacie. In fiecare an trebuie data rugina jos de pe usi.Am un prieten care are Cielo cu vreo 250 mii km in bord si merge perfect. Rugina are, insa putina, si nu intra in profunzime pt ca tabla e tratata. Ingrijita in fiecare an si cu reviziile la zi, nu ai probleme. Masina a fost a tatalui lui, si singura reparatie mai laborioasa pe care a avut-o a fost pompa de benzina, anul trecut. In rest, in afara de schimb de ulei si placute de frana, nu a avut alte probleme.Intre cele doua, as alege Cielo, clar.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 32
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • hifihifi

    13

  • madcox

    8

  • leo 17

    3

  • yo9hnf

    2

Top autori în acest subiect

Deci vorbim de 2000 de euro. BunNu putem vorbi de solenta sau super nova. Sunt masini slabe. Tabla proasta, confort deloc. Nu ai nici un motiv sa iti iei asa ceva.Si daca tot vorbim de 2000 de euro de ce naiba sa iti iei un Cielo din 96 care are doar aer conditionat si geamuri electrice cand poti sa iti iei orice alta marca straina ce este dotata cu ABS, airbag si mult mai mult confort si fiabilitate sporita !? Totusi, suntem in 2014 si nu mai putem sa ne luam si vechi dar si "chele". Masina fara ABS si Airbag nu o sa imi iau niciodata de acum incolo. Mi se pare minimul de cerinte pe langa aer conditionat si geamuri electrice. Lumea evolueaza, nu bate pasul pe loc. Daca bani de masini noi nu avem cu totii, macar vechiturile pe care ni le luam sa fie ceva mai bune.Daca vorbeam de 1000 euro as fi spus cielo, dar vorbim de dublul sumei. Cum sa dai 2000 euro pe un Cielo de 18 ani? Iar sa iei un Cielo mai nou, uita de idee. Cele facute mai recent si in special Executive sunt niste mizerii comparativ cu cele din 96.Cauta sa iti iei o masina ce este uzata moral ca marca. Ex Ford, Opel, Alfa, Lancia.Nu Vw ca la banii aia o sa iti iei o taratuta de Golf 3 tot din 96. Vw este supraestimata ca marca. Nu am nimic cu Golful 3, nu ii contest calitatile tehnice dar arata ca o Dacia inauntru, cat despre exterior nu mai vorbim. Daca estetitul nu ar fi contat masinile ar fi fost toate la fel in ziua de astazi.De rugina o sa dai la mai toate masinile din anii respectivi insa totul este sa fie putina la suprafata ci fara gauri. Se repara, si poti sa o faci si tu daca esti fan mesterit, caci daca o duci la vreun mester ti-o vopseste peste rugina si la anul apare iarasi.Ce as putea sa iti recomand ca si masini in jurul sumei de 2000 euro:Ford: Fiesta ( pana 2001 ), Escort ( 96-99), Focus 1, Mondeo mk2 ( 96-99 ) Opel: Corsa, Astra, Vectra

Link spre comentariu

Referitor la super nova si solenta eu stiu masini care au stat in ploaie afara..... si nu au rugina deloc de ce????intradevar cielo se merita dar varianta coreana si iar revin la supernova care a avut fratele meu si eu nu lam auzit de plouat in ea deci rog niste raspunsurii mai concrete si ma refer la cei care poseda solenta super nova sasi spuna parerii .......nu presupunerii din afirmatia altora caci daca bagi labuta unde nuti fiebe oala exact cum fac multii dupa aia masina numai este buna si multe altele :da masini ar mai fii logan fiat albea opel dar nu sunt hotarat la care dea am si cerut pareri ceva convenabil sa iau si etc....sper ca va dati seama ce vreau sa zic.

Link spre comentariu

lina94 - depinde ce motorizare, daca de pers sau de marfa si ce anume vrei sa faci cu ea.hifihifi - eu am avut Nova din 98 si nu ploua in ea, si toata lumea ma intreba asta. Problemele cu plouatul in masina vin de la chedere ce nu etanseaza bine la parbriz/luneta insa se rezolva ieftin si definitiv daca exista.Tabla este f proasta. Masina a stat afara nefolosita 3 ani. De la simple pete de rugina s-au creat gauri cat sa bag mana in pragurile spate, pe interiorul lunetei erau create de asemenea gauri. Nu recomand Solenta/Super Nova caci nu au confort, dotari, siguranta. Motorul iti urla in cap, zgomotul de afara este partial si in masina, nu ai servodirectie, nu ABS, nu tinuta de drum adecvata, nu consum mic, nu geamuri electrice din fabrica, nu aer conditionat. Mi-a placut Nova pana in momentul in care am inceput sa merg cu alte masini. Dupa aceea mi-a fost sila. Cu Cielo stam ceva mai bine insa nu foarte mult. Erau grozave pana acum 10 ani. Am mers cu masini noi, vechi si pot spune ca am o parere formata. Eu mi-am luat acum un an Mondeo din 97 caci ma saturasem sa umblu cu masina firmei desi nu ma incurca cu nimic, dar am vrut sa imi iau o tinichea a mea. Masina este veche, de-o seama cu Cielo, insa este cu totul altceva. Abs, dublu airbag, 4 geamuri electrice, trapa electrica, climatronic, servodirectie, oglinzi reglabile si incalzite electric, scaune recaro din fabrica cu incalzire, parbriz incalzit electric, compuer de bord, comenzi pe volan ptr cd-player, senzori parcare BOSCH din fabrica, Gpl. M-a costat 1750 euro. Am primit inca jumatate de masina de piese. Am luat-o ieftin, poate prea ieftin, insa chiar daca ar fi costat 2500 euro tot nu renta sa iau un Cielo la 2000 euro. Probleme? Avea, evident. Niste rugina mai multa pe la praguri si puncte pe ici pe colo. Un prag costa cca 70 lei nou, deci nu putem vorbi de sume fabuloase. Fa un test si condu cele trei masini de care vorbesti si apoi orice altceva dar nu Albea, Clio sau cine stiu eu ce masina low budget. Cauta la cunoscuti un Escort, Mondeo, Focus, Astra, Vectra...Cielo este la origine copie dupa Opel Kadett D ce s-a fabricat din 84 pana in 91. Daca iei o usa de Kadett si o pui la Cielo o sa vezi ca este identica. Cielo are diferit pe exterior farurile, stopurile si piesele anexe. Compara lateral cele doua masini. La interior la fel. Asemanare izbitoare. Deci Cielo este o replica mai noua a unei masini mai vechi. Nu zic ca nu or mai fi bune. Am mers destul cu Opel Astra din 94. Nu era impecabila deloc dar masina mergea decent si la vremea aia avea geamuri cu impuls, un pseudo-comp de bord, ac. Cantareste variantele, dar incearca sa faci teste inainte si ia un avizat cu tine daca nu te pricepi la masini. Hibe au toate, dar acum depinde cat de mari.

Link spre comentariu

Multumesc de sfaturi dar merg pe cielo si el este dotat nu ca altele dar are geamuri electrice servo oglinzi incalzite etc...aceasta masina mia recomandato mult taximetristii ca este mai bun si ca un logan din toate punctele de vedere stabilitate motor foarte fiabil si etc....mai ales daca gasesc unul corean inpecabil si sunt.

Link spre comentariu

Nu o sa gasesti unul impecabil. Nimeni nu colectioneaza Cielo ca sa ai cum sa gasesti vreunul in stare f buna. Nu vreau sa te dezamagesc insa in poze toate arata f bine mai ales pentru un ochi neantrenat. Nu zic ca la alte marci o sa le gasesti perfecte insa ai de unde alege caci mai toate masinile sunt importate din tarile vecine. Cielo nu s-au adus decat in Ro si au fost tavalite aici. Daca intrebi un om care a avut numai Cielo normal ca o sa spuna ca este bun. Daca intrebi un om ce a avut mai multe marci este cu totul altceva. In cele din urma decizia iti apartine, insa nu te pripi.

Link spre comentariu

Am avut in exploatare de doua ori in viata Cielo Executive. In 2006 (cateva luni de vara) si in perioada 2009-2011. Ambele masini de serviciu.

Puncte tari: destul de ergonomice si confortabile. Cel putin din punctual de vedere al soferului. Destul de ieftina la intretinere (nu plateam eu, dar dadeam OK la facturi). Motor fiabil. Portbagaj mare.

Puncte slabe: consum putin cam mare (parerea mea). Revizii dese (10.000 km). La ambele am avut aprins martorul "check engine", dupa fiecare revizie masina venea cu el stins, dar se aprindea cum depaseam 130km/h. Nimeni nu a reusit sa-mi spuna cauza, cred ca era la capitolul "asa face ele :da ". Totusi motorul mergea normal. Iarna era o aventura sa intri in masina deoarece ingheta sistemul de inchidere. Dupa ce intrai.... nu se mai inchideau usile pana nu se incalzea inauntru astfel incat sa se dezghete usile (vreo 2 km trebuia sa tin usa cu mana). Tabla nu straluceste (ultima, fabricatie 2005, avea deja rugina la aripile spate de prin 2009). Masa remorcabila destul de mica (deh, ca posesor de rulota ma mai uit si la asta). De doua ori s-a rupt galeria de evacuare (nu vrei sa afli cum face Cielo fara nici o toba de esapament). Am legat-o cu o sarma, sa nu se infiga in asphalt si, cand era politie, opream motorul. Asa am venit de la Brasov la Ploiesti.

Link spre comentariu

Da, Executive ( 16v) consuma mai mult decat modelul vechi ( 8v ), acest lucru fiind confirmat de mai multe persoane apropiate. La capitolul confort...este relativ, insa nu poti spune ca stai ca in Dacia. Fata de cele vechi totul este mai prost la ele. Bordul este facut din plastic ordinar si imbinat ca atare. Fetele de usi la fel. Butoanele geamurilor s-au mutat de pe usa soferului intre scaunele fata si le-a scos si iluminarea ca sa fie mai ieftine cu 50 centi/buc. Cat despre tabla cum spuneai si tu, sunt cam praf. Executive din 2007 are puncte de rugina atat la aripi cat si in camp ( capota, usi, plafon, etc ), si masina nu a fost revopsita. Chederele usilor la masina in cauza nu mai etanseaza bine astfel ca daca afara este praf il gasesti si inauntru. Cu inchiderea centralizata aceeasi buba.

Link spre comentariu

Da de logan ce parere aveti ca tablarie etc....

Am una bucata din 2007 ; 1.5 dCI. Masina a fost initial de firma, dar reviziile i-au fost facute la timp mereu...deci a fost o masina ingrijita. Chiar daca suna ciudat...estimez sa aiba undeva la 200k-220KKm. Eu am mers cu ea vreo 27KKm (intr-un an si vreo 3 luni) pana acum si in afara de reviziile facute pe la 10-12KKm, i-am schimbat decat repartitorul (da...ciudat...are toate dotarile mai putin ABS) de curand. In cei 27KKm am mers pe drumuri de tara, pe drumuri forestiere, pe drumuri inchise (!!!) si multe alte coclauri inimaginabile; nu troncane absolut nimic la ea (si daca ar troncanii, mecanica este incredibil de simpla si de ieftina). Tabla este foarte buna (mai putin partea din fata peste care mi-a picat un copac :ras: ). Referitor la confort.....ori am eu dureri prea dese de spate ori este incredibil de incomoda la drum lung. Desi am 1.8m inaltime, tin scaunul soferului ridicat la maxim (pozitia imi da impresia ca sunt sef de ferma :dans: ).Am motorizarea cea mai mica...si asta se simte la depasiri, dar persoal acest lucru nu ma deranjeaza prea mult.Din punctul meu de vedere este o masina excelenta pentru banii ei.
Link spre comentariu

Logan 2007 1.4 luat de nou, ajuns la 47mii km, parcat deobicei in garaj. Utilizator matusa mea. Nu a fost lovit.Rugina la aripile din spate, usor pe prag si pe usile din spate.In rest merge ceas. Ar fi culmea la rulaj asa mic.Pana la urma merita loganul. Calitate mai ridicata fata de vechile dacii, consum comparabil cu orice alta masina de acel gen, piese si mecanici peste tot, iar pretul e mic pt ca nu are valoare mare de vanzare.

Link spre comentariu

Eu recomand din toate inima masinile japoneze: Toyota, Honda, Mazda. Eu am o Toyota Avensis luata de noua in 2006. In afara de ulei, filtre si acumulator nu am schimbat nimic la ea. Merge impecabil, nu consuma mult, arata bine(asta e relativ). Am si un Logan din 2004 si sunt destul de multumit de el. Pe langa ulei , filtre si acumulator am mai inlocuit si niste bielete.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări