Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

motor 12v stanga/dreapta

Vizitator danut_ab

Postări Recomandate

Vizitator danut_ab

buna ziua,sunt incepator in electronica,drept urmare cer sfatul profesionistilor vreau sa fac ceva si nu ii dau de cap,din toate schemele gasite pe net nu am reusit sa adaptez una la nevoile mele:am un motor cc 12 v cu ax spiralat care plimba stanga/dreapta un carucior.problema este:vreau ca motorul sa mearga la stanga pana la cap de cursa sa se opreasca si sa plece automat spre dreapta pana la cap de cursa acolo sa se opreasca si sa astepte pana ii dau iar comanda la stanga.as vrea ceva cu relee,sau bistabil cu relee,sau oricare alta combinatie care sa mearga asa cum vreau eueu am incercat schema din atasament dar nu am reusit motorul merge pana la apasarea butonului se opreste si nu mai revine la dreapta

post-21099-13982969014_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• miron1947

2

• __farad__

2

• dan cod

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Vizitator danut_ab

pai aici e problema nu stiu cum la cunostinte am eu de electronicaeu am folosit un contact ni la cap de scala,cand ajunge motorul acolo deschide contactul si inapoi nu mai revine

Link spre comentariu