Vizitator Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Pentru a realiza sincronismul de faza, rotoarele generatoarelor trebuie sa fie aliniate in pozitii identice fata de statoare, iar transmiterea sinfazata cea mai sigura, se realizeaza cu cuplaje semi-rigide intre cei doi arbori. Link spre comentariu
andreivlad1999 Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Alea de pe Rotek is chinezesti , la fel si Stamford.Or face Stamford alternatoare si in China dar firma nu e chinezeasca. Alternatoarele Stamford sunt fabricate de Cummins Power Tehnology si sunt folosite de firme cunoscute pentru productia de generatoare mari: Cummins Power, Atlas Copco(alternatoarele din gama Newage), Tecnogen, Bruno Generators, etc. Link spre comentariu
ndc74 Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Ma gandeam la cum s-ar putea face un modul electronic de comanda al clapetei de acceleratie cu un servomotor pt un motor de dacie care sa permita mentinerea constanta a turatiei motorului indiferent de sarcina generatorului. Ar mai fi posibilitatea sa incerci sa gasesti un generator electric de la un vehicul hybrid, doar ca trebuie sa-i modifici tensiunea. Uite aici pe un site de ocazii din franta unul foarte interesant : http://www.leboncoin.fr/bricolage/550563133.htm?ca=18_s Exista si generatoare care se adapteaza la tractor pe priza de forta : http://www.leboncoin.fr/materiel_agrico ... tm?ca=18_s Un motor de dacie stationar, cu un astfel de generator ar putea fi alimentat cu gaz natural de la retea (daca ai as ceva) si ai iesi mult mai ieftin decat la alimentarea cu benzina. Link spre comentariu
gica70 Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 "Ma gandeam la cum s-ar putea face un modul electronic de comanda al clapetei de acceleratie cu un servomotor pt un motor de dacie care sa permita mentinerea constanta a turatiei motorului indiferent de sarcina generatorului."Incerca un regulator mecanic (centrifugal, cu articulatii de tije si bile). Link spre comentariu
ndc74 Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Stiu de cel mecanic, dar e destul de complicat, caci trebuie sa-l antrenezi de la motor.Asa unul electronic nu avea nevoie decat de instalarea unui senzor de turatie si a unui servomotor care sa miste clapeta. Link spre comentariu
giongiu Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Exista un regulator electronic la HondaEU20i.Un motoras pas cu pas,actioneaza clapeta carburatorului.Homemade,s-ar putea folosi un convertor frecventa/tensiune,care sa comande printr-un motor,sau electromagnet,clapeta carburatorului.Presupun ca trebuie introdusa o anumita intarziere,datorita inertiei motorului. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Noiembrie 14, 2013 Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Alea de pe Rotek is chinezesti , la fel si Stamford.Or face Stamford alternatoare si in China dar firma nu e chinezeasca. Alternatoarele Stamford sunt fabricate de Cummins Power Tehnology si sunt folosite de firme cunoscute pentru productia de generatoare mari: Cummins Power, Atlas Copco(alternatoarele din gama Newage), Tecnogen, Bruno Generators, etc.Unde ai vazut ca am spus ca`i firma chinezeasca Stamford?Am spus ca generatoarele`s chinezesti deoarece acolo`s facute.Vrei o poza cu un Stamford facut de Cummins in China?Grig Link spre comentariu
goguboeru Postat Decembrie 1, 2013 Partajează Postat Decembrie 1, 2013 La Multi Ani de ziua Romaniei ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum