Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

sal


Vizitator Marin Joe

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Badman

    1

  • blazeu

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Pare a fi un defect pe partea de antrenare: daca nu-i direct drive (majoritatea inca nu sunt), motorul e un "universal" cu reactie prin tacho-generator sau impulsuri, inversarea de sens se face cu releu, prin inversarea curentului prin excitatie iar alimentarea prin triac/tiristor+punte, asa realizandu-se variatia de turatie (ati observat ca au un fel de soft-start?) si turatie diferita intre spalare si stoarcere, precum si limita de turatie la stoarcere.Eu am masina de peste 10 ani (e drept ca nu a functionat chiar ca la spalatorie), insa nu s-au terminat periile (carbunii) (o cauza de intrerupere). Mai puteti avea defect pe releul inversor (aici sunt 2 serii de contacte NO-NC legate in cruce, daca unul s-a sudat sau nu face contact...) sau mai probabil triacul sau comanda lui (mediu umed? masina e in baie?).Circuitul electrovanei de umplere si al pompei de evacuare (inca) functioneaza...Succes la depanare!

Link spre comentariu
Vizitator
Acest subiect este acum închis pentru alte răspunsuri.



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări