Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

masurarea pieselor

slashlinux

Postări Recomandate

Salutare lume,Dupa cum v-am mai zis sunt incepator in electronica... M-am apucat sa invat despre fizica cuantica, de ioni pozitivi si negativi, de miscarea electronilor intr-un atom, de straturile si substraturile pe care sunt asezati electronii, de deplasarea acestora de la un atom la altul, de golurile neocupate de electroni, am inceput sa invat si chimie, macar tabelul lui mendelev sa mai mi-l aduc aminte...bla bla bla.... dar.. nu am vazut pe niciunde un manual/tutorial cum sa masor o placa, cum sa masor piesele, ce valoare trebuie sa pun pe aparatul de masura ( unul la 50 de lei)...De exemplu, unele piese trebuie masurate in tensiune, unele nu...Unde se pune plusul unui ac de la aparat de masura si unde se pune minusul( banuiesc ca pe masa). Cand masor o rezistenta cu un aparat de masura, sa inteleg ca o data ce pun bornele + - pe anod/catod transmite un semnal electric...Cateva sfaturi daca sunteti amabili?Multumesc anticipat :nas: :nas:

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Marian

1

• GEO 53 BN

1

• slashlinux

1

Top autori în acest subiect