Vizitator adrianadrian Postat Septembrie 22, 2013 Partajează Postat Septembrie 22, 2013 am si eu un genius 5000 modificat ca statie schimbat finali transformator etc e de mult timp asa si de curand de 2 zile am facut o cutie de statie mai mica ca era prea mare,si din greseala am rupt niste fire de curent,si cand am incercat sa le leg cum mi-am adus aminte ca erau,cand lam bagat in priza surpriza mi-au sarit sigurantele in casa:))) si numai stiu cum sa leg curentu va rog frumos din suflet ajutati-ma.si scz daca am postat unde nu trebuia dar sunt incepator pe cont si am citit pe net ca va mai pricepeti ajutati-ma va rog frumos:D si aici e un link cu pozele de curent:D,va rog spuneti-mi cum as putea sa le leg sa numai fac scurt http://www.site cu continut explicit.ro/32863781.5 Link spre comentariu
leoncris Postat Septembrie 22, 2013 Partajează Postat Septembrie 22, 2013 Unde sunt pozele de ... curent ? Link spre comentariu
Vizitator adrianadrian Postat Septembrie 22, 2013 Partajează Postat Septembrie 22, 2013 h t t p : / / w w w . g i r l s h a re .r o / 3 2 8 6 3 8 2 9 . 9 incearca asa dar fara spatiile libere Link spre comentariu
dan-a2 Postat Septembrie 22, 2013 Partajează Postat Septembrie 22, 2013 Pune linkul corect !! > nu treb. cu spatii, etc. !! Link spre comentariu
petreelectronic Postat Septembrie 22, 2013 Partajează Postat Septembrie 22, 2013 Am incercat si eu sa pun un link ieri.....nu mai merge. Link spre comentariu
Vizitator adrianadrian Postat Septembrie 22, 2013 Partajează Postat Septembrie 22, 2013 poti sa ei id meu ?sa vb pe mess:D ca am pozele in laptop Link spre comentariu