Vizitator Leonis Postat Septembrie 15, 2013 Partajează Postat Septembrie 15, 2013 Am un Ford Focus 2 DA din 2005 si doar ce s-a defectat pompa de la servodirectie care este de tip KOYO. Acolo este un motor brushles cu comanda electronica, care la randul lui invarte o pompa hidraulica, modulul de comanda ai acestui motoras este problema, ma poate ajuta cineva? Va multumesc anticipat. Acest motoras este comandat de 4 tranzistoare pe forta si modulul ce comanda, m-ar interesa chiar daca cineva imi poate da o schema de invertor pentru el, nu stiu sa adaptez pe cea cu 6 tranzistoare ca as face-o. Link spre comentariu
alfabit Postat Septembrie 16, 2013 Partajează Postat Septembrie 16, 2013 ... pompa de la servodirectie care este de tip KOYO. Acolo este un motor brushles cu comanda electronica, care la randul lui invarte o pompa hidraulica...Asa e si la Logan, exact la fel e pompa electrica. Cauta una defecta de Logan ( se gasesc din belsug, se strica la greu ) te inspiri de la aia, tot motor trifazic, comandat in triunghi, si cu trei senzori Hall care citesc un magnet circular multipolar montat pe ax Link spre comentariu
Vizitator Leonis Postat Septembrie 16, 2013 Partajează Postat Septembrie 16, 2013 Multumesc pentru raspuns...dar daca era asa de simplu, construiam eu invertorul, imi trebuie doua CI, 6 MOS Fet tranzistoare si cateva rezistente si condensatoaresi il faceam cu PMW cu tot. La pompa de ford motorasul este cu patru bobine cu punctul comun la plus si comandat de patru tranzistoare. Unde gasesc eu un driver pentru asa ceva. Doar sa rebobinez motorasul la un specialist sa il faca cu trei bobine. Link spre comentariu
alfabit Postat Septembrie 16, 2013 Partajează Postat Septembrie 16, 2013 ...dar daca era asa de simplu, construiam eu invertorul...Doar sa rebobinez motorasul la un specialist sa il faca cu trei bobine. Crezi ca ala de Reno folosit la Logan e simplu ?? N-ai vazut niciodata o electronica de electropompa desfacuta...O placuta de cablaj cu invertor si 2 ( doua ! ) uprocesoare - unu pe fata superioara, altu pe fata inferioara, tranzistoarele nu le-am vazut ca sint montate pe carcasa partii electronice ingropate in silicon... Si tot acest savantlic pentru un motor trifazic care merge cu turatie constanta . Decit la Duster e cu turatia variabila ( si asta realizata prin alt soft pentru procesoarele alea ) si consuma pe la 60A in sarcina...( siguranta e de 80A ) Daca te intereseaza, pot sa-ti trimit o electronica de la o electropompa defecta, defecta din partea de putere mica, tranzistoarele sint bune ( dar ingropate in silicon ). Tu platesti decit curierul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum