Phaenius Postat Octombrie 5, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 5, 2013 Daca tacogeneratorul ar fi defect (sarit sau desprins), de ce merge in gol ? In plus, mototul se aude cum merge, se aude si cum cupleaza si decupleaza si da sa porneasca, dar nu poate. In gol merge perfect. Nu simt descentrari in gol, in sarcina, cand le centrifugheaza (asta dupa ce le storc eu manual, pentru ca nu reuseste sa invarta cuva cu apa in ele), uneori se descentreaza rau si bate rau de tot, dar nu tot timpul. Daca spider-ul ar fi sarit sau rupt, cred ca nu ar mai merge deloc sau ar batea crunt tot timpul. Rulmentul o avea el uzura, dar nu zuruie chiar asa rau, nu cred ca de acolo e. Cand invart de tambur, merge ok, simt ca invart si motorul odata cu tamburul. Dar asta nu e un indiciu, pentru ca volanta transmite mai bine miscarea spre motor, avand cuplu mecanic mai mare, datorita lungimii curelei infasurate pe volanta. Problema e dinspre motor spre volanta. Acest tacogenerator nu se vinde oricum cred ca piesa separata, e parte din motor. Motorul e Welling, dar eu sint 99% ca e bun, dupa simptome. Daca va pricepeti, cum pot schimba cureaua ? E musai pe jos ? Oricum, spatiul e crunt de ingust si nu am capac la spate, pe youtube sint doar tutoriale care au capac in spate. Cu capac in spate trebuie sa fi imbecil sa nu-ti dai seama cum se face. Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Octombrie 6, 2013 Partajează Postat Octombrie 6, 2013 Cureaua o puteti scoate si pe sus. Impingeti de cuva spre partea din fata a masinii si chiar daca spatiul este mic puteti ajunge la curea iar prin rotirea fuliei odata cu tragerea de curea spre exterior o puteti da afara. mai greu este la montat inapoi deoarece trebuie sa o fixati intai pe fulia de pe axul motorului si dupa aceea pe fulia cuvei.Vreti nu vreti tot trebuie sa o dati pe oparte.Cat despre tripoda nu este neaparat sa descentreze cuva permanent, mai ales daca sunt slabite suruburile de prindere de la un singur capat. Tachogeneratoare se gasesc separat de cumparat, dar v-am spus ca este posibil sa fie desprins numai de pe ax.Daca sunteti sigur ca in functionare cuva are bataie, va sfatuiesc sa desfaceti partea din fata a masinii si sa verificati ce se intampla. Link spre comentariu
Phaenius Postat Octombrie 6, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 6, 2013 Multumesc de raspuns. Partea din fata sigur nu o desfac, am urmarit o gramada de tutoriale si filmulete pe youtube, daca as avea garaj, m-as incumeta, dar asa nu. E multa munca si grea. Nu pare dificil, dar e mult de lucru si trebuie timp si spatiu mai ales. Pe care nu il am. Ar mai fi desigur si solutia depanatorilor, dar pica din pacate, de spatiu se vor plange si ei si in plus, nu cred ca vor lucra fara sa loveasca sau zgarie sasiul, lucru inacceptabil pentru mine. Ca atare, voi incerca sa schimb eu cureaua cum pot, tacogeneratorul nu vad sa aiba cod separat de motor, dar sper sa nu fie asta, pentru ca in gol masina functioneaza perfect. Speram sa scap de intorsul masinii, dar nu cred ca pot agata cureaua de motor, oricat as impinge cuva spre exterior. Oricum nu cred ca pot sa o imping decat foarte putin, doar nu pot sa o scot in afara spatiului masinii. Un mare catre Samsung ca nu au pus o usa in spate. Am comandat o curea pe internet, sa vedem cat de parolisti sint cei de la care am facut comanda. Ce nu pricep e de ce cureaua are santuri (5), din moment ce volanta nu are. Motorul are, dar volanta nu. Si daca volanta nu are, practic suprafata de contact e mult redusa. Oare de ce nu au pus santuri si pe volanta. Stiu ca santurile sint pentru ghidaj, dar de ce nu si pe volanta ? Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Octombrie 7, 2013 Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Intradevar, la cate masini am desfacut sunt plin de zgarieturi si taieturi pe mana, dar altfel nu poti repara o masina.Canelurile de pe fulia motorului au rolul de a antrena cureaua si datorita faptului ca motorul este centrat perfect cu fulia cuvei, nu are nevoie de intinzator si cureaua nu v-a sari de pe fulie decat daca este rupta sau s-a intins, lucru pe care eu nu l-am intalnit.Ve-ti vedea ca fulia de pe motor are mai multe caneluri decat cureaua, fapt ce permite pozitionarea curelei spre partea exterioara ,mijloc sau interioara a fuliei cuvei. Cat despre motor, v-am dat un sfat pentru a fi sigur daca este de vina : banuiesc ca totusi puteti sa puneti un scaun in fata masinii si sa o culcati la 45 grade, astfel ve-ti putea sa va uitati dedesupt si sa incercati sa franati motorul la mersul in gol.Oricum acest lucru v-a trebui sa-l faceti la montarea curelei. Chiar daca motorul functioneaza in gol, nu inseamna ca este in regula odata ce apar probleme la functionarea in sarcina. V-am spus ca am intalnit defecte de acest gen. Link spre comentariu
ipotexas Postat Octombrie 7, 2013 Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Din cate imi amintesc,la acest model,in partea de sus a masinii exista un mic dispozitiv de plastic prin care trece apa. CU capacul superior desfacut,programeaza masina pe un program de spalare si urmareste pe tot parcursul spalarii si in special al clatirii daca nu cumva curg 2/3 picaturi de apa din acest dispozitiv. Dispozitivul este amplasat exact deasupra curelei si este f posibil ca 2/3 picaturi de apa sa o faca sa nu mai aiba aderenta pe fulia motorului Link spre comentariu
Phaenius Postat Octombrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Nu am nimic deasupra curelei si nu am remarcat sa curga nimic, totul pare uscat. Link spre comentariu
Phaenius Postat Octombrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Am mai pus un filmulet aici, din timpul centrifugarii. Din pacate, apar niste batai, care numai de bine nu pot fi. Ce credeti ca poate fi ? Poate fi spider-ul (acea tripoda care da si axul cuvei), poate fi rulmentul ? Sau piulita care fixeaza volanta de spider ? Stiu ca cel mai bine se vede prin demontare, dar asa, sa stiu la ce sa ma astept. Merci. Link spre comentariu
euvasile Postat Octombrie 7, 2013 Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Din cate am citit eu pe aici, ai primit toate explicatiile necesare, dar vad ca nu ai chef sa o repari, vii cu tot felul de explicatii de doi lei si mai ales ca meseriasii sunt niste afoni, adica noi care facem reparatii ne tinem de zgariat masinile clientilor, eu cred ca tu ai toate sansele sa o zgarii nu meseriasii. Link spre comentariu
Phaenius Postat Octombrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Am primit ipoteze, nu explicatii. Eu in nici un caz nu o zgarii, pentru ca o pun incet jos. Dar de unde aceasta atitudine razboinica fata de mine ? Link spre comentariu
ruscanusorin Postat Octombrie 7, 2013 Partajează Postat Octombrie 7, 2013 Din pacate, la calculatorul meu destul de vechi nu functioneaza placa audio si nu pot asculta bataile de care spuneti.Pana acum v-am dat destule ,,ipoteze,, care pot deveni explicatii numai daca desfaceti masina si verificati atent de unde provin aceste batai (descentrari). Piulita care fixeaza fulia pe ax ,daca ar fi slabita ar sari cureaua.Rulmentii daca ar avea joc s-ar auzi permanent hodorogind dar masina ar trebui sa faca centrifugare cu rufe in ea. Nu inteleg, de ce nu desfaceti masina? Daca cumva este de vina tripoda si tamburul loveste in cuva, riscati ca tamburul sa va taie cuva si atunci va costa enorm reparatia. lasati numarul d-tra de telefon si va contactez eu pentru alte relatii. Link spre comentariu
Phaenius Postat Octombrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 8, 2013 Stiu ca trebuie desfacuta, o sa-mi fac curaj zilele astea. Daca se rupe tripoda si face prapad, nu o mai repar, cumpar alta. Link spre comentariu
ipotexas Postat Octombrie 8, 2013 Partajează Postat Octombrie 8, 2013 Dupa cum suna pare slabita cel putin una dintre cele trei contragreutati Link spre comentariu
euvasile Postat Octombrie 9, 2013 Partajează Postat Octombrie 9, 2013 Am intanit defecte de uzura a lagarului , se invartea inelul exterior al rulmentului in lagar (rulment nou) si producea zgomote cand vroia el, nu trebuie sa fie mare uzura ca sa se intample asta,e destul cateva sutimi,asadar pana nu demontezi masina nu ai cum sa o repari, (demonteaza masina aia odata, ca s-au produs in lume zici de milioane de masini de atunci) Link spre comentariu
Phaenius Postat Octombrie 9, 2013 Autor Partajează Postat Octombrie 9, 2013 Nu e asa simplu, spatiul e mic, toata operatiunea trebuie facuta intr-o zi (pentru ca am nevoie de masina). Oricum, stiu ca trebuie sa o desfac si imi rog moarte. Multumesc Samsung ca mi-au lasat 2 centimetri prin care sa-mi bag mana intre volanta si sasiu (in spate) pentru schimbatul curelei. Probabil ca ei se gandesc ca oamenii au maini plate, in 2 dimensiuni. Daca rastorn masina si o agat e motor mai intai (cum scrie la carte), tot nu stiu cum o sa o trec peste volanta, care e cu acces pe partea opusa. Cred ca e cea mai tembela solutie pe care Samsung au putut-o gasi. Cineva imi spunea ca are o masina, un Fiat, la care pentru a schimba un bec de la far, trebuie sa demonteze jumate din partea din fata a masinii. Era si o gluma in sensul asta, in sensul ca inginerii de la Fiat au construit masina in jurul becului respectiv. Asa si la mine. Primul lucru pe care Samsung l-a facut a fost sa agate cureaua de fulie si motor si apoi au bagat tamburul cu tot cu motor si curea inauntru in masina. Samsung a ales o solutie constructiva Anti-DYI, asa, sa ne invatam minte sa ni le reparam singuri. Cand mai cumpar o masina de spalat, o sa ma uit expres in spate sa vad daca are capac (desi cred ca acum se fabrica mai mult direct drive). Link spre comentariu
doru3160 Postat Octombrie 9, 2013 Partajează Postat Octombrie 9, 2013 Cand mai cumpar o masina de spalat, o sa ma uit expres in spate sa vad daca are capac.Daca tii cu tot sufletul la acel capac,pune mana pe polizor,pune in disc de 1mm si trage-i o gaura de vizitare(de dimensiuni asa,mai generoase),si ti-ai implinit visul,un samsung facut pt a umbla zilnic in spatele lui.Capacul rezultat il poti prinde dupa aia in diverse moduri.Na,ca pe asta nu ti-a recomandat-o nimeni Cand spui ca n-ai loc de demontat,parca nu-mi pot imagina unde naiba lucreaza masina asta,pt ca si pe un balcon de 2x1m daca tii neaparat,o poti rezolva.E drept ca e incomod,dar nici chiar asa de negru nu e precum vrei sa ne arati.Am dezbracat si eu o dracie din asta fara capac,pt a schimba rulmentii,noroc de cuva ca era cu suruburi si n-a trebuit taiata,si nu pot spune ca m-a invitat omul in sufragerie(la largime),dar cu putin naduf si o slujba completa in care n-a ramas nici un sfant nepomenit(de ciuda ca n-am stiut ce ma asteapta,si eu credeam ca dau de un capac in spate,dar cum era obligatie si promisesem ca rezolv...),am dovedit pana la urma,si toata treaba a durat 3 ore cu tot cu drumul la magazin pt rulmenti si simering,pt ca asa cum spuneam,habar n-aveam in ce ma bag...asa ca succes,indiferent ce vei voi sa faci.PS-treaba cu taiatul a fost o gluma(daca mai era necesar de precizat),desi...e posibil si asa ceva Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum