lalihifi Postat Septembrie 12, 2013 Partajează Postat Septembrie 12, 2013 Trebuie sa fii atent la montajul mecanic al bendixului .Poate ti-a scapat ceva ..oricum cursa bendixului trebuie sa fie completa ....mai intai impinge solenoidul apoi e antrenat de axul cu caneluri .Vezi ca poti sa verifici si cu el dat jos ...daca se angreneaza bine pe ax ,etc.Sper sa nu ai totusi alt gen de bendix ..am vazut multe modificari in masini ...din fabrica .Ca de ex Golful1 de-l aveam era varianta 8 (acelasi model acelasi motor) cu alte prinderi la caseta de directie .Daca tu zici ca nu ai avut probleme "inainte de schimbarea solenoidului " cred ca furca nu e asezata cum trebuieMult noroc Link spre comentariu
Vizitator ilmir Postat Septembrie 12, 2013 Partajează Postat Septembrie 12, 2013 bun. mai inatai mii de multumiri pt sfaturi tuturor si apoi apoi scuze pt limba romana vorbita fiind turc si doar de 6 luni in Romania.Problema rezolvata astfel> masina facuta de la mama ei in koreea cu dubla bobina, adica intimpina rezistenta mai mare de un anumit nivel o arunca inapoi. bendix nou= rezistenta. rezolvare= flex+ vaselina grafitata. adica flex pt facit uzura artificiala la bendix si vaselina pt a ajuta intrarea pe kaneluri , pt cine are masini din seria cu setrie de sasiu cu K la mijloc il ajut pe 10 cuvinte romanesti plus o lada de bere pe care o platesc eu. numarul meu de tel este 0731689872, daca e publicitaate stergeti nr de telsi s a nu uit kia mea are 8 ani si 700000 km si acum repar la ea prima data Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum