Mariusik49 Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 Salutare,ma poate ajuta cineva cu o schema pentru a separa pozitia si stopul,la masinile dupa 2004 folosesc acelsi fir pentru pozitie si stop,cum lucreaza modulele pentru remorca? Link spre comentariu
Mariusik49 Postat August 27, 2013 Autor Partajează Postat August 27, 2013 Ma intereseaza numai stopul,nu si pozitia.vreau sa montez un stop cu leduri.Si nu vreau sa stea aprins cat timp sta pozitia aprinsa. Link spre comentariu
Big Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 gasesti un fir de pozitie in masina (iluminare butoane ceva) si il treci printr-un releu, apoi il duci in spate si il folosesti la leduri/remorca/stopuri. pozitie in spate trebuie sa ai la lampile de la numar, poti culege informatia de acolo si urmezi aceeasi pasi ca mai sus. Link spre comentariu
Mariusik49 Postat August 28, 2013 Autor Partajează Postat August 28, 2013 Multumesc pentru raspuns,dar ma intereseaza strict stopul pe frana,sa il separ de pe firul de pozitie. Link spre comentariu
Big Postat August 28, 2013 Partajează Postat August 28, 2013 poti masura sa vezi ce tensiune ai pe pozitie in stop si in functie de asta gasim solutii. o alta idee ar fi sa culegi informatia direct de pe switchul de frana, cu un aparat de masura gasesti ce te intereseaza. Link spre comentariu
bercioiu Postat August 28, 2013 Partajează Postat August 28, 2013 De unde ai tras concluzia ca stopul pe frana are fir comun cu pozitia ?! Daca este asa, probabil ca este o anomalie... Ca sa nu mai zic ca si pozitiile sunt separate stanga cu dreapta... Link spre comentariu
philipo4you Postat August 28, 2013 Partajează Postat August 28, 2013 Probabil ca omul are becuri cu filament dublu de 5 W pentru pozitie si 21W pentru stopul pe frina, si vrea sa le separe.In acest caz iti vor trebui doua lampi noi care au separate luminile de pozitie fata de cele de stop pe frina.Dar, atentie, trebuie sa fie neaparat OMOLOGATE ! Link spre comentariu
Mariusik49 Postat August 29, 2013 Autor Partajează Postat August 29, 2013 La masinile gen golf 5,BMW SERIA 5,X5,Opel Astra H folosesc un singur bec de 21w pentru pozitie si stop frana.Si nu este nici o anomalie......Deci in concluzie este un singur fir. Link spre comentariu
bercioiu Postat August 29, 2013 Partajează Postat August 29, 2013 Am inteles, inseamna ca trebuie sa diferentiezi "semnalele" cu un "voltmetru". Banuiesc ca la stop pe frana ai 12V (sau ma rog, 14.4v cu motorul pornit) si la pozitie mai putin, nu?Economia asta... Nici prin cap nu-mi trecea ca s-a ajuns la sistemul asta... Link spre comentariu
Mariusik49 Postat August 29, 2013 Autor Partajează Postat August 29, 2013 Exact asta este,am sa masor sa vad ce diferente sunt,si revin cu rezultatul. Link spre comentariu
bercioiu Postat August 29, 2013 Partajează Postat August 29, 2013 Uite, ti-am creionat o schema in care releul este actionat doar daca tensiunea este mai mare de 12v: Nu am testat-o fizic ci doar in simulare. Daca lucrezi cu Proteus, iti atasez si simularea. 2N2222/2N2907 se pot inlocui cu BC547/BC557. Link spre comentariu
Mariusik49 Postat August 29, 2013 Autor Partajează Postat August 29, 2013 Uite, ti-am creionat o schema in care releul este actionat doar daca tensiunea este mai mare de 12v: Nu am testat-o fizic ci doar in simulare. Daca lucrezi cu Proteus, iti atasez si simularea. 2N2222/2N2907 se pot inlocui cu BC547/BC557. Ok,multumesc,incerc si revin cu rezultatul. Link spre comentariu
bercioiu Postat August 29, 2013 Partajează Postat August 29, 2013 Ok,multumesc,incerc si revin cu rezultatul.Masoara totusi si tensiunile (pozitie/stop) sa ne facem si noi o parere. Link spre comentariu
bercioiu Postat August 29, 2013 Partajează Postat August 29, 2013 Uite si un PCB pentru el. Verifica dupa schema sa nu fie ceva erori. stop_frana_pcb.pdf Link spre comentariu
Mariusik49 Postat August 29, 2013 Autor Partajează Postat August 29, 2013 ok,multumesc.Intai masor,cred ca maine si revin cu rezultatul,si dupa aceea ma apuc de montaj. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum