fratello Postat August 26, 2013 Partajează Postat August 26, 2013 Va salut !Am montat pe Loganul meu o alarma Thunder CA 205. Dupa cca.30 minute, atunci cand UCH-ul taie alimentarea plafonierei, alarma incepe si suna, pagerul aratandu-mi "usa deschisa". Am montat diode pe intrarea de usi deschise (pe firele ce vin din UCH) ; fara rezultat. Am mutat intrarea de usi deschise a alarmei la pinul A20 al UCH (conexiune spre LED-ul de usi deschise din bord) ; fara rezultat ! Am decuplat total intrarile de la usi ; face la fel (dar nu-mi mai arata "usa deschisa', doar suna). Am decuplat si senzorul de soc ; face la fel ! Nota : plafoniera este cu becul original ; am decuplat-o si pe ea, fara rezultat.Nu mai stiu ce as mai putea face ... Ma puteti ajuta cu un sfat ? Multumesc ! Link spre comentariu
pannovy Postat August 26, 2013 Partajează Postat August 26, 2013 Am avut un Maat care se activa aparent fara motiv, care avea cam aceleasi functii cu CA 205. In prima faza am rezolvat problema dupa ce am refacut toate lipiturile de pe placa de baza,iar a doua oara sesiza descarcarea bateriei care era pe duca. Din cate am observat, pe unele Logan-uri apar niste scurturi pe la blocul de lumini intre becurile de frana pozitie si semnalizare, furand curent de pe un circuit pe altul... Link spre comentariu
fratello Postat August 26, 2013 Autor Partajează Postat August 26, 2013 Multumesc de raspuns !Alarma este noua ; m-am uitat si eu pe placa, nu am observat nimic "dubios" ...Aveam deja "dublate" traseele de masa ale stopurilor spate, sunt vechi posesor de Logan .Alarma sesizeaza NUMAI caderea de tensiune (?!) cauzata de UCH la oprirea alimentarii plafonierei ... Link spre comentariu
pannovy Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 Plafoniera e de tip inteligent cu reducerea iluminarii? Poate sa memoreze integratul o anumita stare la cuplarea alarmei, iar ulterior sa sesizeze modificarea in sensul sa fi ramas blocat pe o stare gen 0 sau 1 care ulterior sa aiba legatura cu o alta stare logica din montaj? Ai incercat sa resetezi alarma la functiile din fabrica? Asa a facut de la bun inceput? Sa fie vreun electrolitic busit de nou? Integratul are pe intrare cuplata vreo dioda in paralel intern care sa se fi ars? Nu cred sa fi ramas vreo varianta neluata in seama.. Link spre comentariu
ggi Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 Eu zic ca e o greseala la conectarea firelor de la portiere; alarma aceasta are un fir albastru si unul verde ce se conecteaza la switch-ul portierei sau plafonierei in functie de modul in care e legat acest sw pe masina, adica verde se leaga daca masina are sw la +, iar albastru daca are sw la -; acu' nu stiu cum e la Logan, dar daca e cu sw la masa (ca la majoritatea masinilor) atunci legi firul verde la sw-ul portierei iar albastrul nu-l mai legi niciunde; as mai putea banui o greseala facuta de multi adica legarea firului ce raspunde de portiere (verdele in cazul nostru) la plafoniera direct in loc sa traga fire separate de la fiecare portiera in parte, dar nu cred ca acesta e cazul tau (ai mentionat ca ai montat diode la usi). Zic sa vezi mai intai daca sw-ul usii (usilor) comuta + sau - apoi sigur se lumineaza totul.LE: Pune intrarea de usi deschise negativa (firul verde) la masa si fa o proba asa sa vezi daca face la fel. Link spre comentariu
fratello Postat August 27, 2013 Autor Partajează Postat August 27, 2013 Multumesc pentru suport !.........Firul ce raspunde de portiere (verdele in cazul nostru-declansare pe negativ) este legat, prin doua diode, la UCH-conector EHI, pinii B30 & B40. Nota : in manualul de instalare al alarmei (din cutia alarmei si disponibil pe net) conectorii verde - albastru sunt zapaciti ...Am observat asta la montare ... Link spre comentariu
Xaby Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 In ce fel sunt zapaciti?Si eu am ca205 montat pe masina si am o problema la el.Cand este activat optiunea ca avariile sa porneasca la deschiderea usii, semnalizarea pe partea dreapta ramane aprins. Daca dezactivez functia totul este ok. Ce poate fi? Link spre comentariu
fratello Postat August 27, 2013 Autor Partajează Postat August 27, 2013 Pai zice verde - declansare pe negativ, daca urmaresti sageata ajungi la un desen cu declansare pe pozitiv si vice-versa ... Ai montat diode pe semnalizare ? Link spre comentariu
Xaby Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 Da am montat. Un an a functionat perfect. Acum dintr-o data a inceput sa faca lucrul asta. Link spre comentariu
ggi Postat August 27, 2013 Partajează Postat August 27, 2013 @xabi: s-a dus vreo dioda din cele montate acum un an, schimba-le.@initiator: am montat destul de multe alarme de toate felurile existente pe piata; de obicei sunt surprize in ceea ce priveste manualul sau culorile firelor, ca sa nu mai vorbim de traducerile in limba noastra; logica, insa, ajuta mereu ; ca sa fii sigur, incearca sa faci proba cu ambele intrari ale usilor blocate (puse la +, respectiv -); apoi masoara toate tensiunile pe intrari in timpul alarmei false ; astfel detectezi mai rapid problema; dupa mintea mea, clar e o intrare necorespunzatoare. Link spre comentariu
fratello Postat August 28, 2013 Autor Partajează Postat August 28, 2013 Din ce am mai citit, aceasta alarma are o problema vis-a-vis de modul in care UCH-ul masinilor din gama Dacia (Logan, Sandero,Duster) opreste consumatorii eventual ramasi alimentati, dupa 30 minute ... Solutia despre care am citit ar fi montarea unei retele RC pe intrarea de usi deschide ... Ce sugerati ? Link spre comentariu
pannovy Postat August 28, 2013 Partajează Postat August 28, 2013 Daca ai folosi un inversor de semnal de la - la + si te-ai muta pe firul albastru dupa care sa asiguri printr-un rezistor sau un operational nivelul de semnal necesar pentru a nu mai sesiza oprirea consumatorilor dupa 30 min ? Practic un modul de adaptare care sa compenseze acest neajuns. din cate stiu exista niste CDB sau MMC de genul sext cuplu inversor care merg la 5V sau 12V. Link spre comentariu
fratello Postat August 28, 2013 Autor Partajează Postat August 28, 2013 Teoretic intrarea pe "-" a alarmei ar trebui sa aiba un rezistor de pull-up. Poate acesta este subdimensionat sau lipseste... Voi incerca cu o rezistenta de 10k spre plus. Link spre comentariu
ggi Postat August 28, 2013 Partajează Postat August 28, 2013 Daca asa sta treaba, eu vad rezolvarea mai simplu....Atata vreme cat acel UCH opreste consumatorii auxiliari dupa 30 de minute, nu cumva opreste si o una din alimentarile alarmei ? Nu cumva alarma sesizeaza "sabotaj fire" ? Cum sunt legate si unde alimentarile alarmei ? Link spre comentariu
fratello Postat August 28, 2013 Autor Partajează Postat August 28, 2013 Este posibil... Alarma am alimentat-o din plusul permanent protejat care alimenteaza si UCH-ul. Poate ar trebui sa trag direct fir la baterie ?!? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum