Vizitator teqmihai Postat August 13, 2013 Partajează Postat August 13, 2013 Problema suna cam asa:Se da una bucata vw pasat,benzinar, motor AVP 1,8 Turbo , 2005-fara consumator tensiunea pe baterie 14,2V.....ok-cu consumator (de ex: aer conditionat)......13,3V ......(ar fi trebuit sa fie cam 13,8V)-opresc consumatorii tensiunea urca doar pana la 13,7V (in loc de 14,2v) .........DE CE FACE ASA? UNDE O FI PROBLEMA?-mentionez ca alternatorul, bateria, releul de incarcare au fost scoase si verificate la banc si sunt ok (si chiar puse pe alta masina si functionau ok)-au fost verificate si cablurile de legatura intre baterie, alternator........-alternatorul este de 90ACE ANUME AR TREBUI SA MAI VERIFIC? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?....Daca da, atunci cum a rezolvat situatia? Link spre comentariu
bercioiu Postat August 14, 2013 Partajează Postat August 14, 2013 Foarte de curand am schimbat si eu periile din releul de incarcare de la passatul meu. La fel, aveam fluctuatii de tensiune. Erau foarte uzati. Cand faceau cand nu faceau contact pe colector. De asemenea, am rectificat si colectorul cu foarte mare atentie. Iti recomand o verificare fizica a periilor.Eu am pus unele mai moi, sa nu mai sape asa rau in colector.Succes! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum