Vizitator george88 Postat August 13, 2013 Partajează Postat August 13, 2013 salutare,am si eu un Passat 1,9 motor 1z, si as dorii sa ma joc umpicut cu el.stiu ca la motoarele pompe diuze motorul se cipuieste foarte usor prin modificarea unei rezistente.am incercat si la motorul meu sa ii modific aceeasi rezistenta dar din pacate nu functioneaza.ma poate ajuta careva sa imi spuna la motorul 1z chiptuningul pe ce modificari se bazeaza.adik la ce senzor ii schimba rezistenta.multumesc anticipat. Link spre comentariu
Vizitator cuiuda Postat August 20, 2013 Partajează Postat August 20, 2013 Chiptuningul nu se bazeaza pe o rezistenta ... asta inseamna sa pacalesti ECU. Chiptuningul se realizeaza prin modificarea unor harti de injectie si de presiune aer (asta ca o explicatie sumara). Pentru modelele de TDI fabricate dinainte de 2000 este relativ mai complicat, tuningul realizandu-se prin inlocuirea celor 2 memorii. La modelele fabricate dupa 2000 citirea/scrierea fisierului se face mult mai usor prin OBD. Link spre comentariu
misu tdi Postat Octombrie 5, 2013 Partajează Postat Octombrie 5, 2013 Trebuie pacalit senz de temp motorina, ca ecu sa o vada la 120 grade. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum