Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cablu RCA

Vizitator sorinnx2

Postări Recomandate

Vizitator sorinnx2

Buna seara, acum cateva zile am incercat sa prelungesc un cablu rca .Am taiat frumos mufele , am pus cablul( prin rasucire cabluri )iar apoi am pus mufele la capatul cablului nou .Am avut o surpriza neplacuta , nu merge deloc . Nu se aude nimic .Ce trebuie facut ?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• ratza

1

• devdas_india

1

• valangjed

1

• IsBlacks

1

Top autori în acest subiect

Vizitator sorinnx2

Sunt incepator , nu am un multimetru , exista o solutie sigura fara sa dea gres ? Mentionez ca mufele nu le-am lipit inapoi ,ci doar am rasucit pe noul fir . ( am lasat pana in mufa cam 5 cm de fir ) .

Link spre comentariu
Vizitator sorinnx2

Nici asa nu merge , ce au firele astea ?Am mai incercat odata mai de mult ,si nici atunci n-am reusit .Mentionez ca inainte mergea bine firul , era functional .

Link spre comentariu

cu siguranta ai rupt lita din mufa , tu cand ai tras cu cutitu plasticu ai tras fara sa iti dai seama , ia alte mufe si pune, una din ele e intrerupta , cumpara alt cablu si taiel cu clestele , patent orice numai sa nu tragi de el , recomandat cateru daca ei un cablu cu mufe lung de 2 m taie de la jumate sa fii sigur ca nu se va mai rupe, dar inainte de asta sa fii sigur ca cablu care lai pus in plus sa fie bun ,si sa fii sigur ca la legaturi intre mufe sa pui rosu la rosu

Link spre comentariu

Daca nu ai multimetru,foloseste un alimentator(sau baterie) de orice fel, inseriat cu un bec(cu U potrivita)si cablul de masurat.Asa poti sa vezi daca ai intreruperi sau scurtcircuit intre fire.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare