Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ce pot face cu 3 perechi de difuzoare?

Vizitator Mitrin Marius

Postări Recomandate

Vizitator Mitrin Marius

Buna ziua!

Dupa cum veti vedea eu sunt un incepator in electronica, cel putin pe partea practica asa ca va rog sa nu radeti de ideile mele cat de cat caraghioase :d.

Azi, facand curat prin casa, am gasit 3 perechi de difuzoare: 4 ohmi cu 3w, 8 ohmi cu 0.5w si 8 ohmi cu 1w. Acestea cred ca au o vechime de 7, 10 si respectiv 5 ani. Intrebarea e ce as putea face cu ele ( in afara de a le arunca la gunoi... ) ?

Eu ma gandeam gandeam sa fac 2 difuzoare pe care sa le conectez la un sistem 2.1 de 17w in total cred ( nu pot pune un link pentru ca nu as vrea sa fac reclama ). Pentru aceasta boxele facute de mine trebuie sa aiba alimentare proprie sau pot fi conectate la acelasi subwoofer?

Sper ca m-am exprimat indeajuns de clar. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• CBI

2

• xragon

2

• AlpHso

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

nu ai cum daca placa de sunet al sistemului a fost facut sa suporte puterile unui difuzor (satelit) nu ai cum sa mai adaugi inca o pereche peste ele ar fi si cam aiurea la design (estetic) , mai bine ai face un amplificator pentru un set adica 5-3-1w parca asa erau puterile si faci 2 boxe , adica basul sa fie de 5, mediul de 3 si tweeterul(teoretic) de 1 :da

Link spre comentariu
Vizitator Mitrin Marius

Puterile sunt de 3 , 0.5 (gresisem eu mai sus...) si 1. Sunt difuzoare destul de slabe :d . La cele de 0.5w am gasit si amplificatorul. Am cam tot ce imi trebuie pentru a face niste boxe, insa nu as vrea sa ma arunc cu capul inainte si sa ard ceva (am mai facut asta :)))... ) . Acum sa presupunem ca le conectez separat la un calculator. E de ajuns sa fie alimentate de la usb, la 5v ? Sau trebuie alimentate de la priza si daca da, la ce tensiune si/sau intensitate?

Link spre comentariu