Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

kitt amplificator

Vizitator florynel_93_08

Postări Recomandate

Vizitator florynel_93_08

Am si eu o problema cu un kitt amplificator 2x40w! :pandaci Am o punte redresoare(100v/6a) luata din comert , un transformator 2x12v /3ah , un condensator 4700uf/35v!Problema este ca atunci cand alimentez kitt-ul nu se aude absolut nimic , cand ii opresc alimentarea se aude cam 2 sec din semnalul audio si se opreste (cred ca pana se descaraca condensatorul) cand il alimentez la loc , liniste iar cand ii opresc alimentarea la fel face canta in jur de 2 sec. si dupa se opreste! :bataie Am incercat cu 2 condensatori legati in paralel si semnalul audio se aude putin mai lung de 2 sec! Care ar putea fi problema ? puntea redresoare? Condensatorul? Ps. Sunt incepator Insa ma descurc binisor in electronica!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 6
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect