Vizitator bufferzone Postat August 5, 2013 Partajează Postat August 5, 2013 Salut, Nu sunt electronist, din pacate sunt analist programator, pentru mine electronica este o pasiune, asa ca nu am experienta in electronica. Vreu sa incep un proiect care se compune din urmatoarele: 1. Bariera infrarosu http://www.garajuluimike.ro/electrice/b ... rarosu.htm 2. Spoturi cu led sau bec exterior(12v / DC) http://www.briliantled.ro/alte-iluminat ... viment-174 3. Microcontroler PIC18F4520 Proiectul trebuie sa realizeze urmatoarele: La trecerea unei persoane, bariera sesizeaza si trimite logic la MCU. Pic-ul sesizeaza intreruperea si comanda aprinderea spotului insa aici este problema, vreau ca acel spot sa se aprinda progresiv pana la intensitatea maxima si sa se stinga progresiv dupa o perioada setata in softul picului. De programarea picului ma ocup eu nu este o problema insa nu stiu ce triac sa folosesc si cum sa-l leg in schema. Asa ca, va rog frumos ajutati-ma si pe mine cu o schema si piesele necesare aferente. Multumesc! O zi faina! Link spre comentariu