Myhayxx Postat August 1, 2013 Partajează Postat August 1, 2013 buna seara!stie cineva ce reprezinta semnul din imagine?primul stiu ca e supratemperatura ,al doilea reprezinta cablu intrerupt iar al treilea ce seamana cu un resort habar n-am la ce se refera. am cautat peste tot pe internet si n-am reusit sa-mi dau seama despre ce e vorba.bormasina e defecta si imi da eroarea respectiva si nu stiu la ce se refera..ma poate ajuta cineva? Link spre comentariu
adicontakt Postat August 1, 2013 Partajează Postat August 1, 2013 periile colectoare adica carbunii s au tocit Link spre comentariu
Myhayxx Postat August 1, 2013 Autor Partajează Postat August 1, 2013 Mulțumesc ! O sa-i inlocuiesc si sper sa nu mai dea eroarea respectiva. Link spre comentariu
Vizitator mihaiap Postat August 3, 2013 Partajează Postat August 3, 2013 la strung inseamna sensul de rotatie Link spre comentariu
Myhayxx Postat August 4, 2013 Autor Partajează Postat August 4, 2013 Pana la urma am depistat problema,pe paleta de la ventilație avea un cauciuc cu insertie metalica sau magnetica si un traductor citea rotatiile.acel cauciuc s-a rupt si de aceea se aprinde ledul de eroare.n-am reușit in nici un fel să păcălesc acel traductor. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat August 4, 2013 Partajează Postat August 4, 2013 Nu cumva cauciucul acela este un magnet moale cu mai multi poli? in acest caz puteti folosi magneti neodim mici (sau magneti de ferita daca traductorul este suficient de sensibil) dispusi la fel ca polii magnetului original, inglobati in rasina si totul "rotunjit" la strung. Alta metoda ar fi sa realizati din doua table magnetice cu un magnet de difuzor la mijloc (are gaura in care intra axul) un ansamblu asemanator cu cel de la alternatorul de auto prin care sa simulati polii originali. Link spre comentariu
philipo4you Postat Septembrie 4, 2013 Partajează Postat Septembrie 4, 2013 Spune-mi ce masina este (Sbe 1010 Plus cel mai probabil) si te pot ajuta eu cu ce ai nevoie.Masina are cel mai performant sistem de mentinere constanta a turatiei, iar acolo ai un magnet si in partea electronica ai un senzor.Trimite-mi detaliile de mai sus pe MP si te ajut sa rezolvi problema.Este o masina foarte buna si e pacat de ea.Cel mai probabil ti s-a deteriorat acel magnet din cauza vreunei sirme care s-a strecurat prin orificiile pe unde este absorbit aerul de racire (linga comutatorul de sens).Cu stima Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum