Robert22 Postat Iulie 25, 2013 Partajează Postat Iulie 25, 2013 Buna seara am un CITROEN C5 2.2hdi din 2002 sa dezactivat immo din calculator acuma nu mai functioneaza geamurile,stergatoru,semnalizari si faza scurta/lunga intrebarea este daca sa gresit ceva in momentul dezactivari immo inainte de a umbla in calculator au functionat toate doar ca nu pornea cel care a dezactivat immo a spus ca nu are treaba cu ce a lucrat el.Acuma intrebarea este daca are dreptate sau nu? Va multumesc! Link spre comentariu
radu ionel Postat Iulie 26, 2013 Partajează Postat Iulie 26, 2013 Buna seara am un CITROEN C5 2.2hdi din 2002 sa dezactivat immo din calculator acuma nu mai functioneaza geamurile,stergatoru,semnalizari si faza scurta/lunga intrebarea este daca sa gresit ceva in momentul dezactivari immo inainte de a umbla in calculator au functionat toate doar ca nu pornea cel care a dezactivat immo a spus ca nu are treaba cu ce a lucrat el.Acuma intrebarea este daca are dreptate sau nu? Va multumesc!_____________________________________________________________Poate meseriasul a implimentat programul setari varianta noua din 2011 care nu se potriveste continutul ptr, varianta veche 2002..IMMO;Software ptr.dezactivare imobilizator si virginizare ECU.Acest program va ajutala dezactivarea imobilizatolui din editarea softului din ECU.Acest lucru poi necesar la inlocuirea calculatorului cu unul second hand,fara a inlocui si imobilizatorul si cipul din cheie.Dezactivarea mai poate fi necesara in momentul cipul NU mai este recunoscut de sistemul imobilizator.Sint doua variante de programare;TOTAT-dezactivare totala(nu mai este necesara prezenta transporderului si PARTIAL-aducerea calculatorului n stare initiala ptr. a permite codarea pe masina.ATENTIE!!!;;acesta este un soft s NU o interfata .Ptr. utilizare este necesara citirea prealabila a cntinutului initial din/a ECU varianta veche,citirea realizidu-se cu urogram de memorii,,,care va contine parametrii tipului auto si motorizarii aferente din Fabrica(anul fabricatiei,varianta motorizii,dotari,imbunatatiri,...etc) Link spre comentariu
Robert22 Postat Iulie 28, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 28, 2013 am inteles deci tre sa fac rost de alt ECU Link spre comentariu
radu ionel Postat Iulie 28, 2013 Partajează Postat Iulie 28, 2013 Acest program va ajutala dezactivarea imobilizatolui din editarea softului din ECU.Acest lucru poate fii necesar la inlocuirea calculatorului cu unul second hand,fara a inlocui si imobilizatorul si cipul din cheie.Dezactivarea mai poate fi necesara in momentul cind cipul NU mai este recunoscut de sistemul imobilizator.Sint doua variante de programare;1)TOTAT-dezactivare totala(nu mai este necesara prezenta transporderului si 2)PARTIAL-aducerea calculatorului in stare initiala ptr. a permite codarea pe masina.ATENTIE!!!;;acesta este un soft s NU o interfata .Ptr. utilizare este necesara citirea prealabila a continutului initial din/a ECU varianta veche,citirea realizidu-se cu un program de memorii,,,care va contine parametrii tipului auto si motorizarii aferente din Fabrica(anul fabricatiei,varianta motorizii,dotari,imbunatatiri,...etc) ______________________________________________________________________D-le electronist,decizia va apartine ,functie de varianta optima aleasa...bineinteleles si de buget!!!...CU respect... Link spre comentariu
Robert22 Postat Iulie 29, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 29, 2013 unde sunt stocate datele ptr problema de mai sus adica partea cu controlul geamurilor ,stergatoare semnalizari,in am29f400bt sau in 5p08c3 Link spre comentariu
dancostea2002 Postat August 2, 2013 Partajează Postat August 2, 2013 este fascinant de cata fantezie dau dovada unii!este clar ca prb dvs a fost in BSI.(apropo,se specifica tipul de ecu care echipeaza masina).rezovarea fireasca aprb dvs ar fi fost virginizare ecu,inlocuit BSI impreuna cu chipurle.ar fi fost un alt pret .mapele de injectie sunt in 29f400,cod immo in 95080 (aici se face virginizarea). Link spre comentariu
Robert22 Postat August 4, 2013 Autor Partajează Postat August 4, 2013 ECU este BOSCH 0 281 010 808 EDC15C2 Link spre comentariu
Robert22 Postat Septembrie 10, 2013 Autor Partajează Postat Septembrie 10, 2013 salutari inca nu sa rezolvat problema acestui C5 am facut rost de alt ECU si modul BSI ma poate ajuta cineva daca citesc 5p08c3 ptr virginizare?ECU si modulul BSI nu sunt de pe aceeasi masina! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum