Vizitator gbl1008 Postat Iulie 25, 2013 Partajează Postat Iulie 25, 2013 Salut!Am o intrebare pentru cunoscatori ,am o corsa c 17dti si am variatii de incarcare la baterie de 13,8 -14,15 V. In momentul cand creste la 14,15 V, se simte o crestere a turatiei motorului.Bornele la baterie sunt in regula din toate punctele de vedere. Ce ar putea sa fie ? Link spre comentariu
Adierea Postat Iulie 26, 2013 Partajează Postat Iulie 26, 2013 Trebue sa verifici firul gros care face legatura dintre alternator si baterie ,la unele msini firul merge la demarou unde este prins cu borna .Este posibil sa fie si releul de incarcare Link spre comentariu
Vizitator gbl1008 Postat Iulie 26, 2013 Partajează Postat Iulie 26, 2013 BunaAlternatorul este schimbat ,reparat,cumparat de pe net ,la masurare pe plusul de la alternator la minus imi arata 14,15 v, nu stiu daca tot timpul pentru ca nu pot sta mult timp cu mina acolo, iar firul de la plus se incalzea , nu era bine strans si iam pus papuc bine strins si nu se mai incalzeste ,dar tot asa variaza tensiunea!An legatura cu releul este incorporat pentru ca alternatorul este cu vacum 17dti! Link spre comentariu
Adierea Postat Iulie 26, 2013 Partajează Postat Iulie 26, 2013 Verifica si masa altrnatorului ,puntea de legatura intre motor si caroseria masini .Cand de modifica tensiune ? cum verifici modificarea tensiuni .Cand masori tensiunea pe baterie pune aparatul de masura direct pe bornele bateriei nu pe papuci care sant prinsi la borne ,atat papuci care sant prinse pe borne cat si bornele trebue sa fie curatate foarte bine si papuci sa fie stransi bine pe borne . Link spre comentariu
Vizitator gbl1008 Postat Iulie 27, 2013 Partajează Postat Iulie 27, 2013 Am sa verific si astea si am sa vad ce se imtampla!Alternatorul este strans foarte bine,papuci si borne curatate si stranse bine.Masuratoarea am facuto si pe borne si pe papuci si pe plusul de la alternator la masa masini si sunt aceleasi valori.La alternatorul vechi nu aveam aceste probleme. Link spre comentariu
Adierea Postat Iulie 27, 2013 Partajează Postat Iulie 27, 2013 Aceste fluctuotii de tensiune exista si la turatii mai mari al motorului Poate fi ,perii blocate ,releu de incarcare ,contact imperfect la una din diodele de redresare ,etc Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iulie 27, 2013 Partajează Postat Iulie 27, 2013 am avut probleme cu un astra ce facea exact asa intrebare ?dupa 20-30 minute nu ti fierbinte alternatorul (fierbinte sa te friga la mana)?la al meu era dusa o dioda (intrerupta)la vreo 5 luni sa strapuns si perechea ei si a inceput distractia acu am modificat si am pus unu de ford total diferit si incarca exceptional ce este un pic prea mare este vacumul(inchidea clapetele de la circuitul aerului fara a primi comanda ) dar l-am rezolvat lasand sa prinda aer la un racord Link spre comentariu
Vizitator gbl1008 Postat Iulie 27, 2013 Partajează Postat Iulie 27, 2013 nu am verificat dar am sa verific !Alternatorul are schimbata puntea asa am vazut, tipu de la care am luat alternatoru asa a spus ca a mai schimbat si rulmentii atata stiu .Cu puntea veche ce ai facut o mai ai ?As avea nevoie de o punte defecta de 17dti dar sa nu fie toate diodele arse! Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iulie 27, 2013 Partajează Postat Iulie 27, 2013 mai este pe undeva ca aveam 2 alternatoare dar erau diferite nu ereau identice Link spre comentariu
Vizitator gbl1008 Postat Iulie 28, 2013 Partajează Postat Iulie 28, 2013 SalutTam trimis un mp.pop_ady 44 Link spre comentariu
Adierea Postat Iulie 28, 2013 Partajează Postat Iulie 28, 2013 Ai verificat daca patineza cureaoa de antrenare a alternatorului Verifica diodele cu un multimetru ,unele din modele de diode intra in conductie pe anbele sensuri cand se ard iar alte modele se intrerup . Link spre comentariu
Vizitator gbl1008 Postat Iulie 28, 2013 Partajează Postat Iulie 28, 2013 SalutAm verificat ,diodele sunt bune ,iar cureaua este intinsa pentru ca rola are arcu foate tare si sta presata bine,cred ca numai releul de incarcare este de vina . Link spre comentariu
Adierea Postat Iulie 29, 2013 Partajează Postat Iulie 29, 2013 Verifica periile rotorului ,este posibil ca una sau mandou perii sa fie patial intepenite sau arcul care le preseaza decalit ,periile au in general suportu din plastic si la o solicitare mai mare se incalzesc si topesc putin plsticu din care este facut suportul .verifica rotorul daca are colectorul ne uzat excesiv ,verifica si cele doua fire care ies din bobinajul rotorului sa fie bine lipite pe colector ,verifica vizuoal daca bobinaju rotorului este bun ,bobinaju rotorului trebue sa aiba in jur de 3-6 omi valoarea difera in functie de marimea altrnatorului dar nu trebue sa fie egala cu 0 .Ai verificat direct pe alternator daca exista fluctuoatiile de tensiune daca nu sant atunci nu este alternatoru . Link spre comentariu
Dr.L Postat August 2, 2013 Partajează Postat August 2, 2013 Probabil nu e alternatorul, sau cabluri proaste, sau curea care patineaza.Daca zice ca tensiunea variaza cu relantiul, e ceva normal.Am mai vazut asta pe o corsa, intensitatea farurilor varia cu relantiul (scadeau in intensitate cand plecam de pe loc, de ex).Precizez ca masina avea alternatorul original, fara intervenii, si merge asa de ani de zile...Si tensiune de incarcare e ok, atat cu cat si fara consumatori! Link spre comentariu
Vizitator gbl1008 Postat August 3, 2013 Partajează Postat August 3, 2013 multumesc pentru informatii,nu am avut timp sa ma ocup de masina sunt cam ocupat, cand am timp o sa mai ocup de ea ,cu stima ! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum