Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Ajutor Display 10x5

AsterX

Postări Recomandate

Salut!As dori sa fac un display de tip matrix 10 randuri si 5 coloane pentru a imi folosi unui eqalizator digital.Acest display v-a fi controlat de un Atmega32 si va fi dirijat de 3 butoane.Aceste 3 butoane v-or avea cate 2 functii fiecare.Ex: 1 2 3| <- | -> | Select || + | - | OK |Pentru a putea selecta si modifica volorile la eq.Display-ul va fi ralizat din 5 bare cu 10 led-uri dreptunghiulare!Problema este ca sunt mai incepator in programarea avr si nu am prea gasit informatii lucide (pe intelesul meu) pentru a reusi sa programez display-ul.Pe display vreau sa imi afiseze din 10 in 10 % statutul fiecarei bare ale eq.Si cand selectez bara pe care vreau sa o modific sa imi palpaie 1/s apoi dupa ce selectez celelalte bare sa palpaie 1/s iar bara selectata sa ramana aprinsa pe perioada modificari, dupa apasarea butonului OK sa palpaie iara bara care este pregatita pentru selectare si celelalte sa ramana aprinsa iar daca nu mai apas nimic timp de 5 secunde sa revina la starea normala, adica sa nu mai palpaie nici una dintre bare.Sper ca ma intelegati ce vreau sa fac! Daca ma poate ajuta cineva cu un tutorial sau ce si cum trebuie sa fac il astept aici.Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• one

1

• Cilibiu

1

• AsterX

1

Top autori în acest subiect

...Problema este ca sunt mai incepator in programarea avr si nu am prea gasit informatii lucide (pe intelesul meu) pentru a reusi sa programez display-ul.....

Salut.

Ce inseamna incepator la tine? fi un pic explicit, nu avem de unde sa stim cata programare sti, in ce sti sa scri programul, in BASIC, C++, ASM.......

Ce sti sa faci in acest domeniu?