Vizitator danyelo Postat Iulie 19, 2013 Partajează Postat Iulie 19, 2013 Buna tuturor. Imi cer scuze daca sunt intrebari prostesti , dar sunt amator in domeniu si vreau sa invat. Am "colindat" pe google si am tot vazut fel si fel de metode de fabricare a PCB-urilor in casa. Am vazut metoda UV-urilor, PNP, Imprimanta Laser, am imprimanta cu Inkjet, dar nu vreau sa o modific/distrug, pt ca ii foarte rentabil sa imprim la ea, am mai vazut si metoda cu oja, cu marker (la mine cel putin nu a functionat, cu toate ca am incercat cu marker rezistent la apa precum spuneau in descriere) si altele. Nu dispun de fonduri, decat cele in limita bunului simt. Am facut niste cablaje cu ajutorul ojei, dar reproducerea traseelor este foarte greoaie. Am produs propria metoda de reproducere, cu ajutorul benzii adezive, creez cu , cutterul traseul , dezipesc banda si dau cu oja deasupra. Merge perfect,dar acum problema sta in felul urmator: nu este o metoda mai usoara sa reproduc traseele? Adica le scot la imprimanta si sa le transfer direct. Va rog daca aveti alte idei sa ma ajutati. Va multumesc pt atentia acordata !! Link spre comentariu
molioa Postat Iulie 19, 2013 Partajează Postat Iulie 19, 2013 Vezi aici:viewtopic.php?f=59&t=147184 Link spre comentariu
Vizitator danyelo Postat Iulie 20, 2013 Partajează Postat Iulie 20, 2013 dar eu nu am imprimanta laser. am doar inkjet-uri. daca aveam nu mai puneam intrebarea asta si foloseam metodele gasite deja. multumesc oricum. Link spre comentariu