Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme AUTOCOM


Vizitator alladdin205

Postări Recomandate

si la ce-ti foloseste R3?masinile care au venit ca update nu cred ca o sa le vezi prea curand la diagnoza.bonus ai faptul ca nu va merge ISS decat pt cele din 2013R3.pune varianta clasica 2014R2 ,downgrad et voila,funktioniren!

Link spre comentariu

salutare...am cumparat si eu o diagnoza autocom cdp+ serial 100251 rev 1  ,toate bune si frumoase pana cand am instalat autocom 2014 R3 cu activator prin mail de la chinezi....cand incerc sa fac conexiunea la masina nu recunoaste nimic , fac test si-mi apare ok dar o vede ds100e....am facut upgrade firmware si la fel nu pot face legatura....

 

Sa instalezi programul Autocom si la test sa iti apara ca ai Delphi DS100...

Ma intreb cum ai putut face testul si actualizarea de firmware la softul Delphi dar cu programul  Autocom instalat? :nas:

Dezinstaleaza programul (iti recomand RevoUnistaller) dupa aceea ,ii stergi  manual fisierele ramase (le poti vedea si sterge numai daca ai bifata optiunea de a vizualiza fisierele ascunse..My Computer-Organizare-Optiune Dosare si Cautare-Vizualizare).O sa iti apara dosarul Program Data(All Data),acolo cauti unde sunt dosarele cu numele Microsoft - System Certificates-My.

Stergi acel dosar,System Certificates-My....acele fisiere apartin de programul Delphi/Autocom si sunt cele care nu s-au sters la dezinstalare.

La final o curatare cu Ccleaner sau cu un program similar si poti instala noul program de la zero..

si dupa instaleaza versiunea corecta versiunii interfetei Autocom CDP+.

Link spre comentariu

buna ziua ,am o problema cu delphi ,nu arata ca ar primii curent am incercat pe mai multe masini si nu se aprind ledurile decat pt o fractiune de secunda apare rosu atunci cand o conectez la masina .ESTE POSIBIL SA SE Fii ars interfata?

Utilizeaza aceasta metoda..chiar daca placa este de la un Delphi,iar imaginile sunt de la CDP+ .

Elimina piesa  ( este marcata cu  galben) și conectezi pe direct așa cum arata in poza , ledurile ar trebui sa se aprinda in albastru.

In a doua poza sunt incercuite piesele responsabile cu alimentarea interfetei  si implicit a testului de dupa.

 

Posted Image

 

Posted Image

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
  • 4 luni mai târziu...
Vizitator Autoclassic

Am primit un tester Autocom CDP+ serial 100251 rev 1.0  fara soft de instalare.Ma poate ajuta cineva cum pot sa il testez si ce soft sa instalez pentru el ?

Multumesc

Cu stima

Link spre comentariu

Am primit un tester Autocom CDP+ serial 100251 rev 1.0  fara soft de instalare.Ma poate ajuta cineva cum pot sa il testez si ce soft sa instalez pentru el ?

Multumesc

Cu stima

Softul il gasesti pe internet,mai greu e cu activarea (gratis) si depinde ce versiune vrei sa instalezi (2013.3-2014.1-2014.2-2014.3..etc)

Mai poti folosi interfata cu alt soft Wurth Wow care e mult mai complet decat Delphi sau Autocom cand e vorba de a face o diagnoza ..

O cautare cu "gogu" si afli cum se instaleaza programul pentru interfata..

Link spre comentariu

pentru CDP+ cel mai stabil este 2014R2.La R3 ai probleme cu activarea iar sistemul de scanare inteligenta (ISS) nu merge.

Editat de dancostea2002
Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
Vizitator lucian13

Buna ziua, Am avut interfata autocom cdp+ care s-a defectat VCi not found. Am cumparat alta am folosito de 3 ori si acum merge doar pe turisme chiar si softul de truck pe sprinter merge dar pe camion nu merge. Spuneti-mi va rog ce problema sa aiba oare. Releele se aud cum lucreaza, incearca sa faca testul dar da eroare ca masina nu raspunde. Am incercat pe 2 camioane. Multumesc foarte mult!

Link spre comentariu
Vizitator petre Peter

daca ai dat pana in 400 lei pe el are chipurile proaste ,se strica repede si nu citeste toate masinile din lista ford,e46,hyunday etc/

cat dai pe interfata  atat face !!!

Link spre comentariu

daca ai dat pana in 400 lei pe el are chipurile proaste ,se strica repede si nu citeste toate masinile din lista ford,e46,hyunday etc/

cat dai pe interfata  atat face !!!

ar trebui sa fie fericit ca inca mai merge pe turisme.cele cu pretul asta au condensatori la 25V,si trosnesc imediat pe camioane.cele de calitate au condensatori la 35V.

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...
Vizitator Joski

Buna! Am si eu la fel ca si multi altii de pe acest forum, o problema. Am cumparat un vw; golf 4 fabricat in 2003 frumusel, bun dar fara acumulator. I-am cumparat acumulator si acuma apare problema:

radio/cd-ul e la fel cum as vrea sa fie soacra-mea......adica mut :) in schimb afiseaza mesajul SAFE, 1000 ! M-am uitat io pe you tube si am vazut ca s-ar putea sa fie scris pe eticheta ´´sculei´´, asa ca mi-am confectionat patru lamele ca sa-l pot extrage si am si facut-o si am gasit alaturi de seria de fabricatie si doua numere a cate 4cifre. Le-am bagat si nimic zice ca am introdus de doua ori codul gresit! 

 Am mai gasit site-uri cere ´´m-ar rezolva´´ dar toti vor bani, si cum n-am, la indemnul unui prieten, am decis sa cer ajutor aici printre meseriasi!

 Aparatul este al producatorului: vw delta 6 radio . 3B7035195A , iar seria de fabricatie : VWZ4Z4C5032039 . Multam frumos tuturor celor care au habar de ce as putea face, ca io-s paralel ! 

Editat de Joski
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări