SerbanClaudiu Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Buna seara !Nu am gasit inca pinionul si ar fi foarte utila orice informatie , fotografie , ....dimensiuni ,nr. dinti , piesa cu care se monteaza pe corpul frezei .... .Multumesc anticipat pentru ajutor. Link spre comentariu
laur 26 Postat Ianuarie 14, 2015 Partajează Postat Ianuarie 14, 2015 Bine,o sa vin cu detalii . Link spre comentariu
laur 26 Postat Ianuarie 18, 2015 Partajează Postat Ianuarie 18, 2015 am facut schitele la pinion si con dar nu merg pe forum ca sunt fisiere de 1,7 MO ,si pozele sunt mari,o sa gasim alta varianta. Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 18, 2015 Partajează Postat Ianuarie 18, 2015 Salveaza pozele in formatul PNG, ca sa ocupe spatiu mai mic, apoi prelucreaza-le in paint si adu-le la dimensiunea maxima de 800x600 pixel. Daca nici asa nu merge, atunci pune-le pe un site de sharing si posteaza legatura aici. Link spre comentariu
laur 26 Postat Ianuarie 18, 2015 Partajează Postat Ianuarie 18, 2015 Am pus pozele aici; https://plus.google.com/109278249721350669616/posts/DhbGB3PY9ie Link spre comentariu
Vizitator Postat Ianuarie 19, 2015 Partajează Postat Ianuarie 19, 2015 Sunt trei chestiuni, care scumpesc enorm executia unei astfel de roti dintate. Otelul aliat 18MC10, costa in jur de 5... 6 $/kg. Pentru cele 4 kg net, ale piesei, trebuie cumparat cam 6 kg brut, deci 30... 36 $ doar materialul. A doua, este faptul ca acest material, nu are caracteristici corespunzatoare de utilizare, daca nu se face un tratament specific de cementare, urmat de calire-revenire in strat, la o duritate minima de 55 HRC. Acest tratament termic, se poate executa in foarte putine intreprinderi, care inca mai au ateliere de tratamente termice. Nu mai am ideie cat costa, dar foarte probabil ca ar depasi pretul materialului brut. Cel de-al treilea hop, este gasirea unui atelier specializat pe danturare roti dintate, unde probabil factura se va incarca cu inca odata pretul materialului brut. Daca mai punem si restul tehnologiei (strunjirea si executia canalului de pana si a canalului frontal pe o freza) eu prognozez un pret final de aproximativ de patru ori pretul materialului brut, adica 120... 144 $. Daca se converteste in lei, ar insemna 420... 500 lei - posibil chiar mai mare, intrucat intreprinderile care au in componenta acete mijloace, au de regula si regii foarte mari - 200.. 500 %. Parerea mea este ca te poti astepta la preturi intre 600 si 1000 lei, in functie de relatiile pe care le ai in cadrul acelei intreprinderi. Poti evita un asemenea pret, daca alegi sa executi piesa dintr-un otel OL50, sau OL60, care ofera o rezistenta suficienta, fara tratament termic. Materialul brut, este mai ieftin (in jurul a 2 $/kg) deci se poate obtine un pret mai mic cu aproximativ 18... 24 $ la aprovizionare, plus cei 30... 35 $ prin evitarea tratamentului termic. Adica un pret final de aproximativ 72... 85 $ / 250... 300 lei. Chiar si intr-un asemenea caz, te poti astepta la adaosuri mari ca urmare a aplicarii regiei specifice - apreciez 400... 600 lei in functie de pile si relatii. Ramane doar efortul de a gasi un atelier specializat pe executia acestor tipuri de roti dintate. Aprecierea am facut-o, doar pentru roata dintata propriu-zisa. Link spre comentariu
SerbanClaudiu Postat Ianuarie 19, 2015 Partajează Postat Ianuarie 19, 2015 Buna seara !! Multumesc pentru ajutor .Pentru inceput am sa incerc sa gasesc unul gata facut . Acum cind stiu ce caut am mai multe sanse sa il gasesc . Au fost citeva astfel de utilaje duse la fier vechi si se puteau lua de acolo componente .Desi au cam trecut vremurile alea sper sa mai am noroc , daca nu o sa incerc sa il fac. Link spre comentariu
laur 26 Postat Ianuarie 19, 2015 Partajează Postat Ianuarie 19, 2015 Am pus cateva poze cu pinionul si conul de fixare in axul orizontal,cele de ieri au fost schite. Link spre comentariu
SerbanClaudiu Postat Ianuarie 20, 2015 Partajează Postat Ianuarie 20, 2015 Buna seara !! Spre rusinea mea nu reusesc sa intru la poze dar am descarcat schitele si am toate datele necesare . Multumesc inca odata pentru ajutor .De acum trebuie sa bat talciocul si in functie de maruntisul disponibil sa mai cumpar ceva accesorii.Freza am cumparat-o doar cu dornurile pentru freze disc.Cind am cumparat capul vertical avea montat pe el o scula mai mare pe care se monteaza citeva cutite mici cu pastile vidia. La freza am mai reparat eu cite ceva : un rulment la cutia de viteze avea colivia zburata si bilele stateau acolo doar pentru ca se sprijinea axul in cuplajul motorului, pompa de ungere nu era amorsata, maneta de cuplare a avansului longitudinal nu se bloca in pozitia neutra din cauza unui arc rupt . Mai am probleme cu ambreiajul cutiei de avansuri .De unde am cumparat-o nu au lucrat decit pe avans manual si pentru ca la pornire pleca direct pe avans rapid au scos sigurantele si au lasat-o asa . Am incercat sa reglez ambreiajul dar am constatat ca se mai umblase acolo si bilele erau uzate masiv , aratau ca o minge de ruigbi . Nici arcurile nu stiu daca sint cele originale . La momentul respectiv dupa un reglaj facut prin fereastra de vizitare am reusit sa o fac sa mearga si pe avans normal dar tot mai avea tendinta la cuplare sa treaca in avans rapid. La urmatoarea interventie am sa scimb bilele , am sa scimb uleiul si am sa fac reglajele mai cu simt de raspundere mai ales ca acum multumita colegilor de pe forum am si cartea tehnica cu ceva detalii .Mai am ceva fire desfacute la instalatia electrica , probabil cineva a anulat sistemul de frinare electrodinamica la oprire dar avind scema electrica acum o sa il pot conecta din nou .Multumesc inca odata pentru ajutor si numai bine !!! Link spre comentariu
laur 26 Postat Ianuarie 21, 2015 Partajează Postat Ianuarie 21, 2015 Uite pozele aici; Si inca trei: Link spre comentariu
laur 26 Postat Ianuarie 25, 2015 Partajează Postat Ianuarie 25, 2015 Pinionul si conul pe care vine montat in axul principal orizontal la FU 32. Link spre comentariu
Vizitator wheler Postat Aprilie 5, 2019 Partajează Postat Aprilie 5, 2019 salut danual se poate sa imi trimiti pe mail cartea de la aceasta freza fus32 ,am nevoie pe partea electrica sa schimb un contactor pe translatie si pe ridicare ..multumesc Link spre comentariu
laur 26 Postat Aprilie 19, 2019 Partajează Postat Aprilie 19, 2019 La 25.01.2015 la 18:19, laur 26 a spus: Pinionul si conul pe care vine montat in axul principal orizontal la FU 32. Salut.Acum am unul disponibil daca intereseaza pe cineva,mesaj in privat,mai sus in alta postare mai veche sunt si poze. Numai bine! Link spre comentariu
Vanea Auzeac Postat August 9, 2020 Partajează Postat August 9, 2020 Doresc si eu acest manual. Multumesc Link spre comentariu
Kedves Szabolcs Postat Noiembrie 12, 2020 Partajează Postat Noiembrie 12, 2020 Salut! Sunt interesat de manuale şi de orice documente în legătură cu freza FU32. Adresa mea email este [email protected]. Avem o freză FU32 Cugir la Mădăraş Ciuc/Miercurea Ciuc şi ne trebuie manuale. Vă şi plătim ceva dacă doriţi. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum