tomam2000 Postat Iulie 9, 2013 Partajează Postat Iulie 9, 2013 Buna ziua! Sunt un incepator dar pasionat de domeniul electricitatii insa nu am avut conditiile necesare dezvoltarii in aceasta directie. Acum insa am de gand sa realizez un proiect pentru acasa. Va multumesc anticipat pentru indrumari. Doresc da stiu cum pot realiza o adaptare la o lustra pe soclu G4 de la bec halogen la leduri de putere. Doresc sa folosesc leduri de putere. de altfel astept recomandari si pentru leduri. Doresc ca ledurile sa fie de culoare alb cald. Vreau sa stiu, va rog cum pot alimenta toate cele 9leduri de putere, iar pe centrul lustrei doresc sa pun un led verde de putere pe care doresc sa-l alimentez separat de cele 9. Lustra o voi comanda din intrerupatorul bipolar din perete folosind vechiul circuit astfel incat sa pot aprinde separat cand pe cel verde cand pe celelalte 9 leduri albe. Va multumesc si astept raspunsuri cat mai detaliate si concrete! Link spre comentariu
briobit Postat Iulie 9, 2013 Partajează Postat Iulie 9, 2013 ce leduri ai si ce fel de radiatoare? Link spre comentariu
tomam2000 Postat Iulie 9, 2013 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2013 deocamdata nu am ledurile dar intentionez sa le achizitionez pe acestea: http://www.zexstar.com/product_info.php ... -Stea.html http://www.zexstar.com/product_info.php ... x1-cm.html din primele sa iau 9 exemplare iar din cele verzi unul. desigur daca aveti sugestii va rog. sunt deschis si astept si alte ide despre radiatoare nu stiu ce o sa pun. ma gandesc sa pun niste cilindri din aluminiu care sa aiba loc in cub. deasemeni astept sugestii. ledul impreuna cu radiatorul trebuie sa aiba loc in interiorul cubului care este constituit dintr-un cilindru cu diametru 35mm si inaltimea de 40mm. Link spre comentariu