Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

automatizare motoras

Vizitator snowball111

Postări Recomandate

Vizitator snowball111

Buna ziua,Va rog sa ma ajutati si pe mine. Sunt incepator in ale electronicii dar as vrea sa incerc sa fac un proiect mai simplu. Vreau sa fac o automatizare cu un motoras. Sa se "miste" la anumite ore. partea de mecanica o pot face fara probleme, cu electronica e mai greu. Un motoras cum sunt cele de masina cu telecomanda. Ma intereseaza ca dintr-o baterie de 9v sau ceva asemanator, sa alimentez circuitul de comanda si motorasul. Iar motorasul sa zic sa mearga 10 secunde la ora cutare. Ideea e ca vreau cand sunt plecat de acasa sa fac ceva de genul supapa si sa imi deschid supapa sa imi ude florile, odata pe zi la ora cutare.Pls pls need help.Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Zile populare

Vizitator Mircel

Buna ziua,sa imi ude florile, odata pe zi la ora cutare.

Cu această priză programabilă poţi comanda o pompă de acvariu, zilnic, câte 2 minute.

post-1-139829652264_thumb.jpg

post-1-139829652268_thumb.jpg

Link spre comentariu
Vizitator snowball111

Buna ziua,sa imi ude florile, odata pe zi la ora cutare.

Cu această priză programabilă poţi comanda o pompă de acvariu, zilnic, câte 2 minute.