Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aer conditionat cu termostat electronic


adrianjwf

Postări Recomandate

Buna tuturor.Poate o sa vi se para o prostie ce vreau eu sa fac .Incerc sa pun un termostat electronic la aerul conditionat la un Ford Focus.Problema mea este ca termostatul actioneaza un releu iar butonul de la AC este ca un buton de tastatura.Cum pot face sa inchid contactul butonului doar pentru scurt timp?

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 9
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • adrianjwf

    3

  • anddy

    3

  • alfabit

    2

  • gica70

    1

Top autori în acest subiect

E ceva mai complicat ce vrei tu, ti-ar trebui variator de turatie electronic la aeroterma + volet motorizat care schimba intre radiator caldura si radiator AC si face mixajul de temperatura + senzor temperatura interior si exterior + panoul comanda cu legatura la o unitate de control.Ce vrei tu e sa se opreasca compresorul la atingerea unei temp. ambientale, cel mai bine ar fi sa poti adapta un sistem clima de pe o masina ca a ta.Nu cred ca o sa reziste mult ambreiajul la compresor daca il cuplezi des.

Link spre comentariu

Compresoarele sunt cu debit variabil, odata ce temperatura interioara ajunge la cea dorita si instalatia de ac nu mai este solicitata compresorul isi micsoreaza debitul.De aceea nu e nevoie sa decupleze ambreiajul pt. ca la un moment dat se va uza.

Link spre comentariu

Compresoarele sunt cu debit variabil...

La climatronice da, dar la AC cum are masina din generatia aia debitul e fix. Autorul exact asta incearca sa faca, un climatronic prin mijloace de " amator "
Link spre comentariu

Da-mi voie sa te contrazic, acum recent un amic si-a pus climatronic pe masina si avea ac normal fara sa schimbe compresorul.Toate compresoarele ac auto sunt variabile, prima generatie este cu valva mecanica si au ambreiaj, a doua au valva comandata electronic dar tot au ambreiaj si a treia sunt tot cu valva electronica dar fara ambreiaj.Cele din urma au randamentul cel mai bun si ajung la debit 0, fulia este antrenata continuu de motor.Cu cat scade debitul prin compresor cu atat consuma mai putina energie de la motor

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări