Ion_Bumbu Postat Februarie 25, 2019 Partajează Postat Februarie 25, 2019 Da, nu`mi adu aminte, am avut de schimbat regulatorul de la alternatorul de la Patrol. M`am trezit ca dupa cam o luna a descarcat bateria complet, si`i de 90Ah. Dupa ce am incarcat bateria a aparut eroare de ABS! Cind am inceput sa sap am descoperit ca am 17,7Vdc cu motorul pornit, la 17,6Vdc nu mai dadea alarma ABS, cind frinam se potolea ca scadea un pic tensiunea. Prima data am schimbat instrumentul, si pe Fluke fiind la fel...perfect! e alternatorul nu ABS-ul! Am masurat si curentul remanent cu motorul oprit, era pe la 50mA dar crestea spre 300mA, iara scadea... Am luat un regulator si a inceput balamucul, lucrarea nu`i grea dar totul e inghesuit si e jos alternatorul, masina inalta, de jos nu ajungi din cauza puntii deci lucrezi cu...scara si nu`s mic! La final a iesit bine, 14,48Vdc cu motorul rece si curent de descarcare 25mA. Link spre comentariu
Vizitator Postat Februarie 26, 2019 Partajează Postat Februarie 26, 2019 9 hours ago, Ion_Bumbu said: Rezultatul este ca demarorul merge "impiedicat" si nu mai da rezultate ca nou. off-topic: furca de bendix era un cosmar pentru mine... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum