Vizitator Insan3k Postat Iunie 30, 2013 Partajează Postat Iunie 30, 2013 Salut! Vreau sa imi iau si eu un letcon, dar, cum sunt la "granita" amatorismului nu stiu de care sa iau. Am avut unul facut "pe vremuri" intr-un maner de cutit care s-a stricat si am tot amanat pana acum cand am nevoie si nu am de pe unde sa imprumut pentru o lipitura doua Am vazut ca sunt de diferite puteri, cu diferite temperaturi la varf si nu stiu care este marja "safe" pentru ce tine de lipit una alta - adica lipituri "mari" (fire intre ele, un comutator, un potentiometru...) nu chip-uri pe placi sau alte chestii de jedi master Stiu ca daca este prea fierbinte, strica cositorul, daca este prea rece imbatranesc langa el, daca are capul prea gros nu merge la fire subtiri, daca e prea subtire fuge cositorul de pe el... A, si inca o chestie foarte importanta, sa fie ieftin, ca il folosesc ~4 ore pe an, si nu imi vine sa dau 100 de lei decat daca "tine o viata" Ma gandesc ca pentru ce imi trebuie mie, nu este indicata o statie de lipit (letcon cu potentiometru) dar daca stie cineva una bunicica la pret rezonabil, nu este exclusa. Exemplu: Mi-am luat un http://images.monstermarketplace.com/wh ... 00x500.jpg si dupa ce a mers vreo doua ore nu se mai auzea si cand l-am desfacut http://postimg.org/image/fcz1q8lml/ unul din firele de semnal la difuzor dezlipit. Nu stiu cum o sa ma descurc cu lipit pe o arie asa de mica, dar macar sa am cu ce sa incerc :-) P.S. Sunt din Bucuresti, deci oferte de pe la magazine din Bucuresti ar fi si mai bine venite Link spre comentariu
K1nderu Postat Iunie 30, 2013 Partajează Postat Iunie 30, 2013 Un letcon de 30-60w e suficient,il gasesti la magazinele de pe strada Maica Domnului la un pret de 25-30 de lei. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!