Vizitator gigigrigoriu Postat Iunie 21, 2013 Partajează Postat Iunie 21, 2013 buna tuturor.in urma cu ceva timp se discuta de generator asincron dar nimeni nu a dat raspuns daca a reusit sa remagnetizeze rotorul la asincron.am incercat fara succes cu acumulatorul auto dar doar ceva zgomot diferit am obtinut.este un gen asincron trif de 10 kva cu baterii condensat trif.imi este putin teama sa-l alimentez trif ca motor ptr ca este legat de motorul termic cu discuri in carcasa sae,deci nu-l pot desface si sa-l alimentez.are infas realiz din doua infas inseriate una de lucru una de axcit care duce la condensat cu nulul comun,deci o stea .ajutor de undeva?rasputin explica ceva iar wangine nu a mai comentat rezultatul Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iunie 22, 2013 Partajează Postat Iunie 22, 2013 Generatorul este trifazat asincron sau monofazat asincron cu doua infasurari? Ce intrebati dv. are legatura cu magnetizarea remanenta a rotorului care permite autoexcitarea generatorului? Solutii ar fi cateva in functie de modul constructiv al generatorului. Puteti specifica modelul sau orice alta informatie (schema) care sa descrie acest generator? Seamana cu schema de aici? (Eng): http://www.kissangroup.com/kissan_iron_ ... _guide.htm Daca da, atunci trebuie sa cautati iesirile de la puntea de diode corespunzatoare "main field winding" si acolo trebuie sa aplicati tensiunea de excitatie (printr-o dioda daca se foloseste un acumulator de 12V sau 24V). Link spre comentariu
Vizitator gigigrigoriu Postat Iunie 22, 2013 Partajează Postat Iunie 22, 2013 e un genset MG 10/8 SS-K.de 10kva trif.are infasurarea in stea fiecare compusa din 2 inseriate .la capat este bateria trif de condensat iar de la mediane scoate 400v.practic o stea cu capetele la condensatori .am incercat sa-l pornesc ca motor alim la capatul stelei (am scos condensat)cu retea si ...ioc.ori e scurt undeva ori nu tine reteaua ori tb sa-l alim de la punctele mediane.cred ca il voi inlocui cu alt model ca deja mi-a mincat viata.eu construiesc grupuri de 50 si 100 kva sincrone dar asta m-a terminat Link spre comentariu
Dr.L Postat Iunie 22, 2013 Partajează Postat Iunie 22, 2013 Cred ca ar trebui sa-l alimentezi exact pe unde da si el tensiunea, adica pe la mediene.Si nu e nevoie sa scoti condensatoriiMasoara si rezistenta infasurarilor, poate vezi ceva diferente (una sa fie defecta, de ex).Daca poti, pune si niste poze cu realizarile tale Link spre comentariu
Vizitator gigigrigoriu Postat Iunie 22, 2013 Partajează Postat Iunie 22, 2013 asincronul ia reactiva din retea deci nu ii tb condensatorii la pornire,o problema este ca la alimentare directa curentul e ffff mare si unde naiba sa-l leg ca sigurantele la mine sint de max 90a.rotorul este o namila deci cu baterii de 12 v fac un fis.adica nik.pareri incepatori si aflati in treaba...nu multumesc.numai ca si curba de magnetizare miezul se satureaza ..tirziu si rezerva de curent nu am.oricum am decis sa-l transform in subiect de inventar si caut un alternator de inlocuit numai ca prinderea asta sae 5 cu 6 1/2 e rara tare. Link spre comentariu
Vizitator gigigrigoriu Postat Iunie 22, 2013 Partajează Postat Iunie 22, 2013 alternatorul este ..nou problema este ca cine l-a avut a tinut rotorul undeva si statorul...alta parte.e verificat si ca rez si ca izolatie . Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum