Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Placuta Bip

Vizitator Lolzytm

Postări Recomandate

Vizitator Lolzytm

Salutare sunt incepator in ale electronici si am o intrebare.Vreau sa realizez o placuta care sa fie alimentata la o baterie de 9v si la un interval de o secunda sa faca un BIP adica sa bipaie. Ce componente imi trebuie si daca are careva o schema as fi recunoscator. O zi buna! :)

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• zal

1

• ratza

1

• leoncris

1

Top autori în acest subiect

Vizitator Lolzytm

Salutare mno am facut schema asta

Posted Image

Mi-a iesit face beep dar intruna nu in pauze ... ce pot pune sa faca doar un beep la interval de o secunda?

Link spre comentariu

Ptr cineva care a deschis un subiect asemănător cu al tău (cel cu 555), s-au dat aceste răspunsuri:

Cautati pe net seria " Circuite integrate lineare " . E un volum dedicat pentru 555 . De ce atatea calcule ? Faceti un montaj experimental ... cu ceva semireglabili ( R2 , R4 , R6 , R3 ) si condensatori de schimb ajungeti la rezultatul scontat . Nu intotdeauna " hartia " rezolva direct situatia practica . Doar cu multa experienta si piese cat mai bune , dar asta daca se stie nu mai trebuiesc intrebari ...

Mai exact în capitolul 1.6.47 - Sirene de la pagina 107.

Frecvenţele se modifică din valorile rez şi cond folosiţi, ptr reglaj mai precis se pot adăuga şi semireglabili.
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante