nordix Postat Iunie 19, 2013 Partajează Postat Iunie 19, 2013 Buna....Sunt incepator si poate intrebarea mea o sa vi se para ridicola.......Am un cuptor cu microunde in care am gasit urmatoarea siguranta ..... 5KV 0,65A MW-HVF0.65....care la testul cu aparatul de masura setat pe diode imi rezulta ca e intrerupta , dar daca duc scala e 200Megaohmi imi indica o valoare de 150 megaohmi.....Ce sa cred....E siguranta arsa sau nu ?.....Dupa parerea mea e....da atunci nu imi explic valoarea indicate im Megaohmi...Va multumesc.... Link spre comentariu
Relav Postat Iunie 19, 2013 Partajează Postat Iunie 19, 2013 Daca ai fi avut un instrument care masura maxim 2 MOhmi ( cum aveam pe "vremea cealalta") nu v-ati mai fi intrebat daca siguranta este defecta sau nu. Sigur este arsa. Cauta sa vezi care este cauza arderii ei. 150MOhmi pot sa apara datorita umiditatii sau impuritatilor de pe siguranta. Link spre comentariu
vasile eugen Postat Iunie 19, 2013 Partajează Postat Iunie 19, 2013 Este arsa in mod garantat.Poti pune un fir subtire. Link spre comentariu
nordix Postat Iunie 28, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 28, 2013 Buna tuturor...Intr-adevar...ati avut dreptate....Am deschis carcasa alba in care era acea siguranta si s-a vazut cu ochiul liber ca siguranta era intrerupta......Am schimbat-o si cuptorul cu microunde caruia ii apartinea functioneaza perfect......Va multumesc de raspunsuri...SUBIECT INCHIS. Link spre comentariu
dan cod Postat Iunie 28, 2013 Partajează Postat Iunie 28, 2013 E bine sa pui ce a fost acolo nu lita necalibrata nu de alta dar data viitoare nu se mai arde ea ci altceva mai grav. Link spre comentariu