florynyk Postat Iunie 18, 2013 Partajează Postat Iunie 18, 2013 salut,am o problema si nu stiu ce sa fac?, am o masina de cosit iarba electrica motor de 1,3kw, 2850 rot/min,a functionat pana mai ieri ireprosabil problema e ca am dato la un vecin sa coseasca si nu stiu ce a facut ca de cand am adus-o acasa merge bine in gol dar in sarcina moare(se opreste) daca o ridic putin isi revine si cand da de sarcina scade turatia pana la oprire, m-am gandit ca e motorul dus, l-am desfacut si l-am dus la o firma de bobinat iar cei de acolo au zis ca lau masurat si e bun, ce sa fac ?, unde ar putea fi problema?, trebuie bobinat sau nu? va multumesc. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iunie 18, 2013 Partajează Postat Iunie 18, 2013 vezi ca are un ambreaj centrifugal posibil sa fi ajuns ulei acolo sau sa se fi distrus Link spre comentariu
florynyk Postat Iunie 18, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 18, 2013 vezi ca are un ambreaj centrifugal posibil sa fi ajuns ulei acolo sau sa se fi distrus .Nu are ambreiaj,cutitul e montat direct pe axul motorului Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iunie 18, 2013 Partajează Postat Iunie 18, 2013 adica este direct draiw?curiios Link spre comentariu
florynyk Postat Iunie 18, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 18, 2013 adica este direct draiw?curiiosDA Masina e de prin 2006 fabricata,made in germania Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Iunie 18, 2013 Partajează Postat Iunie 18, 2013 adica este direct draiw?curiiosDA Masina e de prin 2006 fabricata,made in germaniaceva tot trebuie sa aibe ori ceva electronica ori un ambreaj ceva ceva tot trebuie sa existe pune ceva poze ar fi mai concludente Link spre comentariu
florynyk Postat Iunie 18, 2013 Autor Partajează Postat Iunie 18, 2013 E foarte simpla nu e decat un intrerupator pe cablu motorul si cutitul mai avea un sistem de oprire cand decuplai curentul o frana electromagnetica, dar aia am luat-o jos mai demult ca se uzase si nu mai pornea. Link spre comentariu
blazeu Postat Iulie 15, 2013 Partajează Postat Iulie 15, 2013 Daca inca nu ai rezolvat: logica imi spune ca puterea disponibila la cutit a scazut. Cauze posibile: motorul e totusi cu probleme (spire in scurt prin bobinaj, dar poate avea si lagare/rulmenti uzate, ax stramb, cutit descentrat (cu bataie)). Doua chestii ar fi de verificat: se incalzeste mai mult ca inainte (simptom organoleptic pentru spire in scurt), si curentul absorbit e mai mic, corect sau mai mare decat ar trebui?(Masurat cu ampermetrul; vezi ca daca folosesti un ampermetru cu cleste trebuie sa treaca numai 1 fir, nu amandoua prin "cleste"). Curentul marit (la mersul in gol) = spire in scurt. Un curent mai mic e simptom de infasurari rotorice intrerupte (banuiesc ca motorul tau are rotor bobinat cu colector si perii), ceea ce iar inseamna putere redusa).In principiu, cei de la atelierul de bobinat ar fi trebuit sa-ti fi dat un raspuns corect, insa e posibil ca meseriasul sa fi vazut ca se invarte si a tratat chestiunea cu superficialitate, fie a "mirosit" un inceput de defect insa nu dorea sa se "lege la cap" cu motorul tau. Eu am capatat un motor monofazat de 1,8kW care "se invartea". Insa dupa cateva sferturi de minut de mers in gol, prajeai pe el. La ampermetru avea 17 A! Diagnostic final, spire in scurtcircuit. Motorul a fost rebobinat.Spor la tuns iarba! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum