Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 Intr-un fel toti spunem acelasi lucru, doar ca in feluri diferite. Eu spun ca trebuie sa linearizam amplificatorul si astfel le reducem pe toate. Daca va place mai mult cum suna "IMD": http://keith-snook.info/Wireless-World- ... rement.pdf Sa luam doua exemple concrete. Ce distorsiuni misterioase pot ascunde aceste doua grafice? Link spre comentariu
Vizitator prutus Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 toata povestea asta se rediscuta aici un pic diferit:viewtopic.php?f=28&t=145849nu mai stiu pe la a cata pagina au inceput rafuielile pe tema imd vs thd vs fft Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 toata povestea asta se rediscuta aici un pic diferit:viewtopic.php?f=28&t=145849nu mai stiu pe la a cata pagina au inceput rafuielile pe tema imd vs thd vs fftAm aruncat o privire. Topic lung, posturi lungi si la sfirsit cearta e in toi. As minti sa spun ca simt inclinatie sa citesc. Link spre comentariu
franzm Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 si thd si imd sunt in plus.Poate ca thd-ul nu este asa agresiv fiind ARMONIC cu fundamentala...Exact. Prin THD se evalueaza capacitatea amplificatorului de a produce componente ce ar putea exista în semnalul de intrare, iar prin diversele forme de IMD, capacitatea de a produce, în anumite conditii specifice, componente spectrale ce nu se aplica la intrare (produse de mixaj).@b77ng: În primul grafic apar componentele de intermodulatie (produse de mixaj nx19kHz+-mx20kHz) (20kHz-19kHz)=1kHz, (2x20kHz-2x19kHz)=2kHz, (2x19-20)=18, (2x20-19)=21, (3x19-2x20)=17, (3x20-2x19)=22. Nu stiu cum ar arata componentele (19-20) si (2x19-2x20) în reprezentarea data. Posibil ca prezenta lor sa aiba ca rezultat nivelul ceva mai redus al componentelor de 1 si 2kHz.În cel de-al doilea grafic apare 1kHz si diverse nx1hKz, dar intervine si zgomotul. Pare ca nu apar componente de ordin superior (m si n mare). Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 si thd si imd sunt in plus.Poate ca thd-ul nu este asa agresiv fiind ARMONIC cu fundamentala...Exact. Prin THD se evalueaza capacitatea amplificatorului de a produce componente ce ar putea exista în semnalul de intrare, iar prin diversele forme de IMD, capacitatea de a produce, în anumite conditii specifice, componente spectrale ce nu se aplica la intrare (produse de mixaj).@b77ng: În primul grafic apar componentele de intermodulatie (produse de mixaj nx19kHz+-mx20kHz) (20kHz-19kHz)=1kHz, (2x20kHz-2x19kHz)=2kHz, (2x19-20)=18, (2x20-19)=21, (3x19-2x20)=17, (3x20-2x19)=22. Nu stiu cum ar arata componentele (19-20) si (2x19-2x20) în reprezentarea data. Posibil ca prezenta lor sa aiba ca rezultat nivelul ceva mai redus al componentelor de 1 si 2kHz.În cel de-al doilea grafic apare 1kHz si diverse nx1hKz, dar intervine si zgomotul. Pare ca nu apar componente de ordin superior (m si n mare).Pai exact. Si cam toate sint pe la -100 dB. Totusi aud de ani de zile ca, vezi-Doamne, aceste neliniaritati se manifesta mult mai sumbru cu semnal de tip muzical. Link spre comentariu
ratza Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 La -100dB nu mai auzi nimic, eventual ţiuit în urechi. Chiar, pe ăsta nu-l pune nimeni la socoteală? Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 La -100dB nu mai auzi nimic, eventual ţiuit în urechi. Chiar, pe ăsta nu-l pune nimeni la socoteală?Exact, componentele la -100 dB nu se aud nici daca ar fi izolate (fara semnalul care le genereaza), intr-o camera anecoica, in conditii de liniste perfecta. Cum bine zici, vor fi "ingropate" chiar si in zgomotul cauzat de circulatia singelui prin urechi. Doar in cazuri complet nerealiste si intentionat concepute vor putea fi auzite cu anumite semnale de test. Link spre comentariu
franzm Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 Cei -100dB nu se refera la SPL ci la semnalul electric de la iesirea amplificatorului. Deci n-are nimic în comun cu pragul de audibilitate. Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 Cei -100dB nu se refera la SPL ci la semnalul electric de la iesirea amplificatorului. Deci n-are nimic în comun cu pragul de audibilitate.Esti absolut convins? Nimic-nimic? Link spre comentariu
Vizitator prutus Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 are idee cineva de ce giganti ai lumii muzicale mai prefera sa traga o partitura pe o masa de mixaj neve 1072, care si in modelele reeditate mai folosesc tranzistoare bc184 si tl072 in partea de preamplificare si eq parametric?-100db zgomot sau thd e un vis pentru echipamentele alea si totusi sunt cautate si foarte, foarte ,foarte scumpe... Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 are idee cineva de ce giganti ai lumii muzicale mai prefera sa traga o partitura pe o masa de mixaj neve 1072, care si in modelele reeditate mai folosesc tranzistoare bc184 si tl072 in partea de preamplificare si eq parametric?-100db zgomot sau thd e un vis pentru echipamentele alea si totusi sunt cautate si foarte, foarte ,foarte scumpe...Argumentum ad populum.In plus, acolo e vorba de actul artistic (care include si procesarile), amplificatorul trebuie sa amplifice, nu e compozitor, interpret sau dirijor.Daca in schema de argumentatie urmeaza sa apara si sofismul, e posibil sa fi confundat acest forum cu un spatiu orientat spre abordrea rationala a problemelor. Link spre comentariu
Vizitator prutus Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 intr-un studiou care isi permite sa dea jumate de milion de dolari pe o masa de mixaj n-as crede ca vin sa inregistreze numai cantareti care vor sa se auda altfel decat in realitate, cel putin nu intr-un mod grosier si ramas la mila aparaturii din dotare... Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 intr-un studiou care isi permite sa dea jumate de milion de dolari pe o masa de mixaj n-as crede ca vin sa inregistreze numai cantareti care vor sa se auda altfel decat in realitate, cel putin nu intr-un mod grosier si ramas la mila aparaturii din dotare...In momentul in care pe un forum tehnic se recurge la argumente de tipul "foarte multi oameni sint de-acord cu mine" sau "costa o gramada de bani, deci e bun" ceva nu e in ordine.Multe inregistrari contin o gramada de sunete care nu pot exista in realitate. Mai mult, chiar mi-amintesc o piesa cu Cher cu care ne scoteau din minti intr-o vreme, in care gurista producea niste sunete imposibile, cu ajutorul unor binecunoscute si indragite programe pe calculator. Probabil studioul era unul de calibru, nefiind o artista chiar obscura. Link spre comentariu
hpavictor Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 In momentul in care pe un forum tehnic se recurge la argumente de tipul "foarte multi oameni sint de-acord cu mine" sau "costa o gramada de bani, deci e bun" ceva nu e in ordine. Am mai scris asta...dar nu m-ati crezut . Nu cred ca veti putea obtine raspunsuri serioase...subiectul a fost poluat prea mult cu pareri si idei gresite . Lipseste " miezul " ! Link spre comentariu
Vizitator b77ng Postat Iulie 24, 2013 Partajează Postat Iulie 24, 2013 Am mai scris asta...dar nu m-ati crezut .Trebuie sa recunoasteti ca invat repede Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum