costy Postat August 22, 2013 Partajează Postat August 22, 2013 sa fie adevarat?z3x_kYq3mHM Link spre comentariu
Dr.L Postat August 22, 2013 Partajează Postat August 22, 2013 Pai calculeaza...Gasesti pe net forumulele :)Oricum, cand condensatorii sunt descarcati, au aproape 0V.Cand acumulatorul e descarcat, are 10-11V.Sub 10V nu prea mai ai ce face cu condensatorii. Dar ei sunt >70% plini la tensiunea aia.Nu vad care ar fi avantajul de a inlocui acumulatorul cu conzi :nas:Dar pt un starter auto ar fi o varianta buna.Dar un acumulator e mai ieftin Link spre comentariu
costy Postat August 25, 2013 Partajează Postat August 25, 2013 pai evident era vorba de un starter auto, ca doar despre asta vorbim. Avantajele sunt destul de clare: greutate redusa si durata de viata mai mare Link spre comentariu
dem3ntor Postat Septembrie 25, 2013 Partajează Postat Septembrie 25, 2013 readuc in discutie acest subiect, am 2 aacumulatori de 12v 7Ah si o baterie slaba la masina, iar pentru iarna vroiam sa ma folosesc de cei 2 acc sa pornesc masina, daca ma lasa acumulatorul. Am citit topicul, dar nu am inteles pana la urma ce ar avea in interior. Se conecteaza pur si simplu acel acumulator de 12v 7ah in paralel pe bateria masinii, sau mai are si altceva? ma refer la modul de functionare pe acumulator. http://www.bestautovest.ro/starter-auto ... sor-1.html Multumesc! Link spre comentariu
Dr.L Postat Septembrie 25, 2013 Partajează Postat Septembrie 25, 2013 Pai ce sa aiba inauntru, si sa si reziste la zeci de A? Sa nu mai zic de pret... Link spre comentariu
bolek Postat Septembrie 25, 2013 Partajează Postat Septembrie 25, 2013 Retine totusi ca bateria aia de 7Ah modelul pt UPS nu e pt high discharge current , cum sunt cele pt automotive.De asemenea, retine ca daca se face frigu'dracului afara, acumulatorii tai capsulati de ups s-ar putea sa fie si mai morti decat cea de la masina. Sau ii tii in casa la caldurica?Desi n-as zice nici ca cele din startere sunt altfel...pt ca orice starter e un dispozitiv de urgenta, nu o solutie mai buna si mai ieftina pt bateriile de masina. Altfel, aveam toti startere si puneam baterii de lanterna la motor.Apropos, daca masina e diesel si eventual cu motor mai mare si mai obosit, ia-ti o baterie auto ca lumea si pune-o...solutia cu starter e din seria: "Da-l cu unt, sau da-l cu frisca, daca-i mort, nu se mai misca..." Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum